DAGENS UR
İmage
/
Kristen


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Mit Tapatalk er også utrolig langsom (kan slet ikke komme ind på forum) og viser, at jeg tilsyneladende har 999+ meddelelser - tror, at den seneste opdatering af Tapatalk, som så ofte før, har smadret app´en !  Icon_head

Men her har Pingo netop fået nyt batteri og er kommet på en "ny" gammel rem  Icon_hjerte

iPhone billede

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, khbk
Svar
Får Pingo "hele turen" ved batteriskift, eller kun batteriskift?
/
Kristen
Svar
Dagens rejse ven fra 9.15 Berlin til 18.00 Kundbyvej.

God aften til alle derude İmageİmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
Jeg tog dette billede i eftermiddags, i min store glæde ved at komme hjem fra arbejde, velvidende at nu ligger der 4 ugers frihed forude. Så dette udvalg må stå til turen i det svenske Torp, samt Göta kanal, og lidt summen rundt i DK.
Afslutningsvis en tur til Zandvoort
for at heppe på Magnussen. God weekend til debatten, ikke til Tapatalk İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
(05-08-2022, 05:59 PM)khbk Skrev: Får Pingo "hele turen" ved batteriskift, eller kun batteriskift?
/
Kristen


Den klarede jeg selv - ikke svært !  Icon_Up

Men skulle jeg ud og svømme med uret, så ville jeg nok smutte en tur forbi urmageren og få skiftet pakninger og trykprøve.
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • khbk
Svar
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • khbk
Svar
İmage
/
Kristen

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar
To kulture. Det ene er rigtigt svært at få fat i

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • Avantismo, khbk, PHO
Svar
Kun den ene?
Eller mener du "grasp"?
/
Kristen
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)