DAGENS UR
Super lækker skive på det Oris ??


Sent from my iPhone using Tapatalk

İmage
Nogen der kender dette mærke?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
(31-07-2022, 07:35 PM)Stensbjerg Skrev: Det forstiller et stjernebillede,
Tror mange har det sådan og at der i det ligger en af flere årsager til at mærket er så (uretfærdigt mener jeg) overset i DK, og helt modsat hvad der er tilfældet i vores nabo lande.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk


Enig! Subaru er totalt underkendt i dk, men det er også reeeeet få modeller importøren hiver hjem.
Fx i Schweiz ser man tit husmoderen 4-hjulsdrifte ned af bjergvejen til indkøb i sin Impreza


Sent from my iPhone using Tapatalk
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Hjem fra ferie, solen skinner i DKOG man når et “bytte-rundt-besøg” i banken inden lukketid
God aften til alle. Det blev til SBGA391 - Peacock Grand Seiko Diver (limited). Sat på ny silikonerem købt i BONELLS (GS), for beskytte lænken

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Kan du ikke lide lænken på dot GS'er eller er det en safequeen?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Btw mega fed GS'er! İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, khbk, PHO, phrede
Svar
Meget tilfreds med Astron

İmage
Mvh Kim 
Svar
(01-08-2022, 07:16 PM)J.KW Skrev: Kan du ikke lide lænken på dot GS'er eller er det en safequeen?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Lidt 50-50; altså safequeen (i fald jeg senere sælger uret) og lidt hvad angår selve låsen. Lænken er super, som på mine øvrige GS ure, men selve GS sportsure lås er jeg ikke top vild med. Det er eneste ting ved dette ur, der måske gør det ikke er en KeeperAlt andet, lænke, skiven (både grøn og tekstur) lynetten, værk, guld sekundviser er top lækkert.

Har købt SBGA387 af OnkelDunkel, og det er med den klassiske lille GS lås; isoleret set kan jeg meget bedre lide den lås. Ville måske være for lille til denne sport GS, men så må GS (som 1.000 andre har skrevet om på nettet) se på kollegaer i branchen for bedre udført sport lås. De behøver ikke se længere end til ellers billigere Tudor

Ovenstående er også den mm fra jeg ellers har købt grønne SBGA257 (ender måske med at købe det alligevel ), for jeg kan virkeligt godt lide GS!


Sent from my iPad using Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Igår. Udsigt med udsigt på

İmage
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • khbk, PHO, phrede
Svar
İmage
Remmen er en Hirsch Aristocrat, som jeg finder lidt kedelig.
Har nogen et forslag til en mere “frisk” rem?
/
Kristen


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel, PHO
Svar
(02-08-2022, 09:40 AM)khbk Skrev: İmage
Remmen er en Hirsch Aristocrat, som jeg finder lidt kedelig.
Har nogen et forslag til en mere “frisk” rem?
/
Kristen


Sent from my iPhone using Tapatalk


Jeg har fundet nogle lækre remme hos delugs, der lige tager et par Lange ure en tak ned fra deres standard remme. Særligt den på 1815-modellen er lidt ‘fræk’ med look og en inderside af gummi.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • khbk, MichaelA, phrede
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)