DAGENS UR
Nyt ur og fik lige lavet en passende rustik rem til dette Seiko og det er super hurtigt at skifte rem.

Seiko "Arnie" safari navnet har noget at gøre med at Arnold har båret en af disse modeller i film....??

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • cfnissen, Esni, J.KW, Mj
Svar
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
İmage
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
(22-06-2021, 10:27 PM)Miwes Skrev: Nyt ur og fik lige lavet en passende rustik rem til dette Seiko og det er super hurtigt at skifte rem.

Seiko "Arnie" safari navnet har noget at gøre med at Arnold har båret en af disse modeller i film....??

İmage

Yes, den gamle H558. Han bar den i The Predator, Commando, Raw Deal, Running Man, and Twins.


[-]
  • Miwes
Svar
Speedmaster er kommet på lænke igen

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh.

Jørgen
[-]
  • cfnissen, KOP, Larsb, Møller
Svar
Dagens ur er….et låne ur. Men min ven var lige fået det i dag, så måtte lige få et wristshot :-)

Langematik Perpetual ref. 310.021F fra 2004 İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
(22-06-2021, 10:27 PM)Miwes Skrev: Nyt ur og fik lige lavet en passende rustik rem til dette Seiko og det er super hurtigt at skifte rem.

Seiko "Arnie" safari navnet har noget at gøre med at Arnold har båret en af disse modeller i film....??

İmage

İmage
Cool serie med en (som nævnt) sjov historik, og er man til Seiko skal man prøve deres Tuna serie, som er så ægte diver DNA som det overhovedet kan lade sig gøre.

Min hilser på og siger velkommen i klubben.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
İmage
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, Larsb, Miwes
Svar
İmage
[-]
  • cfnissen, KOP, Larsb
Svar
Dagens ur på egen rem og spænde

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Esni, Møller
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 13 gæst(er)