DAGENS UR
Så der er gået mere end en måned siden jeg fik fingrene i mit bb58, og det er uden sammenligning det mest perfekte ur jeg har haft.

Pt. Er afvigelsen på 1 sekund. Ikke pr dag, men siden jeg fik uret for over en måned siden.

Jeg er glad. Jeg er rigtig glad.

İmage
Svar
“19 RUBIS” ???

Kan I se/huske hvad det er? Ikke noget med at Google eller søge på site - shoot.

Hændernes form er unik for dette firma og bruges endnu.

İmage

God weekend
[-]
  • cfnissen, KOP
Svar
(14-08-2020, 08:18 PM)longbear Skrev: “19 RUBIS” ???

Kan I se/huske hvad det er? Ikke noget med at Google eller søge på site - shoot.

Hændernes form er unik for dette firma og bruges endnu.

İmage

God weekend


Er der birkes involveret? Et skud fra hoften. Hanhart?


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • longbear
Svar
(14-08-2020, 08:18 PM)longbear Skrev: “19 RUBIS” ???

Kan I se/huske hvad det er? Ikke noget med at Google eller søge på site - shoot.

Hændernes form er unik for dette firma og bruges endnu.

İmage

God weekend

Fedt ur. 

Er vi ude i noget Sinn ?
Mvh Kim 
[-]
  • longbear
Svar
İmage

Det er en tysker

(14-08-2020, 11:17 PM)Avantismo Skrev: Fedt ur. 

Er vi ude i noget Sinn ?

Helmut Sinn har måske rørt ved (ikke båret) ure fra denne producent under sin pilottræning i 1944

(14-08-2020, 11:01 PM)KOP Skrev: Er der birkes involveret? Et skud fra hoften. Hanhart?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Du skal ca 42 km nordøst fra Hanharts placering.
Svar
Tutima ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • longbear
Svar
Hm. 42 km nø bringer os til Schramberg..

Man kunne sikkert foretage en skøn road trip fra det område i det sydlige tyskland op mod Dresden og Glashütte..
[-]
  • longbear
Svar
Morgenkaffe og et dejligt ur imens jeg venter på at se hvem, der scorer den store birkesbonus præmie :)


İmage
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen, longbear
Svar
(15-08-2020, 11:38 AM)Jens Skrev: Hm. 42 km nø bringer os til Schramberg..

Man kunne sikkert foretage en skøn road trip fra det område i det sydlige tyskland op mod Dresden og Glashütte..


Schramberg - GENAU!

http://www.hknebel.org/Uhren/JunghansWerk.jpg', '', 'toolbar=no');myWindow.focus();">http://www.hknebel.org/Uhren/JunghansWerk.jpg" style="max-width: 100%; max-height: 100%;" alt="İmage" title="Klik på fotoet for at se det i original størrelse" />

Junghans J88/0110 - første version af hvad der senere blev til Junghans’s ikoniske bundeswehr chrono med den 12-kantede krans
[-]
  • Jens, KOP
Svar
Hamtun kraken! İmage

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)