DAGENS UR
Dagens arbejds ur

İmage

Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
[-]
  • pbr, PHO
Svar
Lang tid siden, at jeg har delt en nyanskaffelse - jeg har i længere tid gået med bevidstheden om, at jeg manglede et mekanisk GMT ur, udover mit Apple ur og mit Garmin Fenix. Jeg har naturligvis også et Citizen Pingo, men det er quartz og ikke mekanisk.

Jeg har længe haft et rigtigt godt øje til Seiko's Field GMT, som jeg synes er utrolig flot (det minder om det Rolex Explorer II jeg havde engang), så det endte med at blive dette, der landede på matriklen i dag  Icon_hjerte

Seiko 5 Field GMT SSK023

ca. 39,5 mm diameter, 20mm lugs, 10bar (men ingen skruekrone) og automatisk Seiko 4R34 værk (identisk med det NH34, der ligger i rigtig mange micromærke GMT's).

Det føles bare rigtigt på armen - også på mit 8" håndled  Icon_party

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • jazzman, MTF, PHO, Stensbjerg
Svar
GMT er noget særligt det får mig til at savne mit gamle MM600 som jeg havde i 5 år,
tillykke med det Peter Icon_flag
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
Flot urvil sikkert også se godt ud på en sort rem

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar
(13-03-2026, 06:08 PM)jazzman Skrev: Flot urvil sikkert også se godt ud på en sort rem

Det tænkte jeg også, så jeg prøvede det lige på denne MN fra Erika’s - slet ikke dårligt Men jeg foretrækker lænke.

İmage

İmage

/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • PHO
Svar
Nyder stranden i Busan

İmage
İmage

Jacob
İmage
[-]
  • doxa300, pbr, PHO, Taggert
Svar
Dagens ur - JLC Reverso
Tilbage på brun casa fagliano rem

İmage

Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
[-]
  • doxa300, PHO
Svar
Hej, ny bruger her, jeg har lige skrevet en hilsen i denne tråd https://urdebatten.dk/showthread.php?tid=84039 kig ind og sig hej.

Jeg vil også vise dagens ur, mit ydmyge og lidt slidte glashütte specichron, det er ikke fra glashüttes storhedstid, men repræsenterer stadig historie og vintage charme for få penge.
God fredag İmage

[-]
  • julle, MTF, pbr, PHO
Svar
İmage
God weekend

[-]
  • aammat, PHO
Svar
En rom, espresso og GMT så kører det, god aftenİmage

[-]
  • PHO
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)