DAGENS UR
İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg hygger mig fortsat med den her. Nu skal jeg bare have fundet en dansk kalenderhjul til den İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
King Turtle er blevet mit go-to hverdags ur Det virker stærkt bygget og selv med den (for mig) store størrelse er det meget behageligt at bære
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • KOP, onkeldunkel, PHO, willy
Svar
Zelos og mig er ikke blevet helt gode venner endnu, så det blev SD i dag :-)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KOP, PHO
Svar
Jeg glæder mig for sindssygt til imorgen når min nye Flieger ankommer....så skal jeg hygge med håndoptræk.... håber værket er justeret ordentligt så vi er så tæt på 0 sek pr døgn. Men forventer omkring + 7-10 pr døgn.
Det skulle vist være nemt at justere selv.....

İmage

Sendt fra min moto g(8) power med Tapatalk
Svar
(20-01-2021, 12:21 PM)runzuk5 Skrev: Fedt ur. 45 el 50 mm??
Tak  Icon_blink det er “kun” 45mm
[-]
  • runzuk5
Svar
Måtte lige prøve blærerøvens "billede"

İmage
Svar
En gammel favorit på håndleddet efter den helt store tur med en total renovering af værket. Det er håndteret på bedste vis af vintageures urmagerservice. Uret var totalt mishandlet af den forrige ejer men Frederik har fået det til at spille perfekt. Dette er i mine øjne sammen med super professional de to bedste dykkerure fra TAG.
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KOP, MichaelA
Svar
Dagens ur har endelig fået pillet plastikken af - så den lille bunke foran uret er vel (eller var) små 10.000 DKK værd :-)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Avantismo, doxa300, KOP, pbr
Svar
(21-01-2021, 09:35 AM)doxa300 Skrev: En gammel favorit på håndleddet efter den helt store tur med en total renovering af værket. Det er håndteret på bedste vis af vintageures urmagerservice. Uret var totalt mishandlet af den forrige ejer men Frederik har fået det til at spille perfekt. Dette er i mine øjne sammen med super professional de to bedste  dykkerure fra TAG.
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk

Frederik is a brilliant watchmaker,and a very nice guy. Icon_Up
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • doxa300
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 7 gæst(er)