Svar: 22
Tråde: 5
Modtaget Likes: 5 i 1 svar
Givet Likes: 0
Jeg har besluttet, at mit gamle sea-dweller skal have selskab, og jeg er næsten sikker på, at det skal være et IWC Pilot i udgaven le petit prince med læder strap:
https://www.iwc.com/en/watch-collections...ince-.html
Jeg synes det er et super fint ur og jeg har heller ikke noget imod, at prisen ikke er stukket helt af. Formentlig finder jeg en lettere brugt hos en forhandler i udlandet, hvor jeg kan se, at man kommer langt for 32 tkr.
Jeg vil dog lige høre jer om der er noget særligt jeg skal være opmærksom på? Altså er der forskellige udgaver, som jeg med fordel kan gå efter, når jeg er klar til at købe det lettere brugt?
God weekend!
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
Fint valg du har gjort! Mig bekendt er der ikke flere udgaver af uret, så det er bare at finde en god, troværdig sælger. Held og lykke med jagten. Lad os endelig se et billede af det ur du ender med at købe.
JK
•
Svar: 196
Tråde: 21
Modtaget Likes: 72 i 43 svar
Givet Likes: 1
Jeg kan kun istemme mig hvad JK siger - go for it
Er selv ejer at et Big Pilot Le Petit Prince (LPP), som jeg er super glad for. Dette er i princippet bare 'storebror' til det ur du kigger på, med samme type blå skive og samme brune rem.
Hvad angår forskellige udgaver af uret, så er det som JK siger kun denne ene LPP udgave i IWCs portefølje pt - men der har tidligere været den oprindelige udgave:
Personligt er jeg mest til den måde som den nye udgave viser dato, samt skive-outline, plus remmen på IW377714 kommer fra Santoni og er super lækker

Som nævnt er det i princippet samme rem der findes på mit BP, og den er ganske enkelt af en rigtig god kvalitet. Ikke at de andre remme er dårlige, men Santoni er liiige en tand mere lækker
Kort sagt er jeg sikker på at du ikke fortryder et køb - den blå urskive er ganske enkelt fængende og tager sig helt eminent godt ud under alle lysforhold
•
Tak for svarene.
Kan man ikke rimeligt roligt købe hos sælgerne på chrono24, hvis de nu bare har ok "anmeldelser"?
•
Jeg ville vælge en sælger, som dels har gennemført mange tilfredsstillende handler, har en fysisk butik og som tilbyder "Trusted Checkout".
Held og lykke med detektivarbejdet!
JK
•
Så er uret kommet i hus - der skal nok arbejdes lidt med min fototeknik, men uret er super lækkert !

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Tillykke med det flotte, klassiske flyverur! Billederne er da ganske udmærkede.
Sent from my iPhone using Tapatalk
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Stort tillykke med et super fedt IWC, fedt med den røde sek viser det giver lige et frækt twist.
Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Fantastisk ur og fine billeder :-)
•