OL og Omega
#1
Omega har lanceret en ny OL kollektion som du kan læse lidt om her https://www.fratellowatches.com/omega-se...ollection/

Personligt kunne jeg godt se mig selv med det blå eller sorte...... hvis ikke det var for OL ringene på skiven. Jeg har ikke noget imod "collaborations" som dette og mange andre (biler, Navy Seals, James Bond m.v.) men er det tydeligt et sted på uret når det er på armen, så står jeg helt af. Hvilket er tilfældet her, omend det er meget småt.

İmageİmage
Svar
#2
Må tilstå at jeg synes de er ganske fine. Men det skyldes nok også at jeg er tosset med urremme med racerstikninger


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
#3
Jeg synes også de er fine og størrelsen finder jeg attraktiv. Hvis bare de havde holdt sig til at vise OL sammenhængen på bagkassen, ville det have været noget for mig. Jeg ved som nævnt det er småt og måske ikke særlig tydeligt IRL, men jeg har det bare svært med det.
Svar
#4
Ikke lige min kop te, lidt for meget farvelade over den colletion, og hvorfor kalde den serie Seamaster ??

Nu vi er ved race straps, så kunne det være fedt med en relancering i en lidt større udgave, af et af de mest funky Omega ure fra 60/70th.
Geneve dynamic
İmage
Svar
#5
Lidt "live" billeder fra Fratello Watches

For de interesserede, kan jeg oplyse at listepris i DK er 38.900

İmageİmageİmageİmageİmage
Svar
#6
De taler ikke rigtigt til mig. Der er lidt skoleur over det - IMHO.

Loncar


Sent from my iPhone using Tapatalk
Icon_+1
Svar
#7
Jeg har det lidt som loncar, dog er jeg lidt lun på remmene, specielt den gule.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)