Nye (sorte) divere fra Seiko
#1
Så er der lidt nyt fra Seiko i form af af tre limiterede divere med et sort tema og vintagefarvet lume.

http://watchesbysjx.com/2017/12/seiko-in...ivers.html

Lidt billeder fra artiklen.

İmageİmageİmage
Svar
#2
De er sku meget fede! Forstår bare ikke de har smidt forstørrelsesglas på datoen på den første xD

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Svar
#3
Hmmm................. jeg er ikke helt sikker på, hvad jeg synes Icon_cool

For det første er jeg ikke særligt begejstret for den lakerede timeviser - men det er jo en smagssag.

For det andet synes jeg ikke helt, at de har ramt den rigtige "fadede" farve på lumen-materialet .......... den virker lidt mere som "lyserød/orange" end som "faded" !

Jeg hører ellers til dem, der ikke er afvisende overfor kunstigt "fadet" lumen - f.eks. mener jeg at Omega i deres Seamaster 300 har ramt det spot on, ligesom mange af Panerai´s modeller med samme farveskema også ser rigtig godt ud.

Her mener jeg dog at Seiko ikke helt har ramt skiven Icon_e_confused
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#4
For mig ser de ok cool ud, men ikke noget jeg ville smide penge efter. Det er også meget få sorte ure, der fanger mig.
Svar
#5
Alt med måde Icon_blink En af nedenstående kunne nu nok godt få lov at få lidt tid på håndleddet hos mig, hvis de svingede her forbi Icon_Up

https://www.grand-seiko.com/blackceramic/
De venligste hilsner, John
Svar
#6
Den sorte turtle er lækker - den vil jeg gerne eje, men de er jo umulige at få fat på Icon_head
Svar
#7
Kan slet ikke med den fake orange lume og den orange minutviser. 

Ellers er jeg fan.
Mvh Kim 
Svar
#8
Egentlig er jeg fan, men det er da helt håbløst at de ikke har givet viserne patineret lumen ??
[-]
  • pbr
Svar
#9
(29-12-2017, 11:38 AM)Claus_K Skrev: Egentlig er jeg fan, men det er da helt håbløst at de ikke har givet viserne patineret lumen ??
Haha ja okay så meget kiggede jeg åbenbart ikke... Nej det er sku da a swing and miss xD

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)