Speedy Tuesday - hvad er der i pakken?
Jeg lovede tidligere at tage lidt billeder af pakken. En såkaldt unboxing, men da jeg allerede havde pakket det ud ved afhentning, har jeg sirligt pakket det sammen igen og taget lidt billeder. Der var i øvrigt også plastik på selve uret, men det gad jeg altså ikke sætte på igen.

Lyset er skidt, men det er for koldt til at gå ud i det ellers perfekte lys til billeder, så i må nøjes.

Den brune rem der sidder på uret, er ikke en del af pakken, men en nato jeg har sat på og på de sidste to billeder er der en billig sort rem på, som et forsøg. Jeg var nysgerrig og ville det hvordan det så ud, da jeg har bestilt en masse forskellige (også sorte), som er undervejs fra UK.İmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmage
[-]
  • 116520, bhjensen, HG, jazzman, JJG
Svar
Mums.

Det ser ektremt godt ud på den brune læderrem.
Mvh Kim 
Svar
Lækkert og tak fordi du gav at tage fotos. Den sorte rem er ikke lige mig - de hvide syninger er for markante i mine øjne.

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
De er ikke så markante IRL og det ser faktisk ok ud. Jeg er dog enig i at det på billedet ikke fungerer.
Svar
(02-12-2017, 11:41 AM)Avantismo Skrev: Mums.

Det ser ektremt godt ud på den brune læderrem.
Hvis det er den brune natorem du mener, så er jeg helt enig :-)
[-]
  • Avantismo
Svar
Tak for udpakningen Kim Icon_Up

Det var fedt lige at se hvordan det kunne opleves, hvis man havde været med på ventelisten Icon_flag

Den er lidt svær med hvilken rem man skal vælge til uret, da det gør en verden til forskel hvad "tøj" uret får på Icon_e_surprised
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Tillykke, Kim Icon_Up Super flot klokke, der passer dig rigtig godt Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Fedt Kim!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Stort tillykke, virkelig flot Speedmaster.
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
Tillykke. Ser rigtig godt ud. En lænke kunne også klæde uret

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)