Mr. Tip Top (kedelig affære)
#1
Hej alle,

Det er noget tid siden jeg har postet herinde, men det er jo en lille urverden i Danmark, hvor vi skal passe godt på hinanden.
Derfor vil jeg høre om der er nogen der kender Mr TipTop godt, og kan hjælpe mig - og dem - med en ærgerlig sag, inden jeg lægger en anmeldelse af dem herinde.

God weekend,
Claus

--- EDIT ---

=> Trustpilot anmeldelse <=


--- EDIT IGEN ---

Efter at have været forbi forbrugerklagenævnet fik jeg en ny rem. Ovenstående anmeldelse er derfor trukket tilbage...
Svar
#2
Kender dem ikke, men Claus fra CT-W forhandler remme fra dem. 



Icon_party
(01-12-2017, 05:19 PM)Claus_K Skrev: Hej alle,

Det er noget tid siden jeg har postet herinde, men det er jo en lille urverden i Danmark, hvor vi skal passe godt på hinanden.
Derfor vil jeg høre om der er nogen der kender Mr TipTop godt, og kan hjælpe mig - og dem - med en meget kedelig sag, inden jeg lægger en dårlig anmeldelse af dem herinde.

God weekend,
Claus
Svar
#3
(01-12-2017, 06:44 PM)Appleboy Skrev: Kender dem ikke, men Claus fra CT-W forhandler remme fra dem. 

Yes, jeg ved det. Jeg har allerede haft kontakt til Claus. "Hold dig ikke tilbage for min skyld" var svaret, efter at han var blevet bekendt med min oplevelse  Icon_Up
Svar
#4
Jeg har tidligere haft en rem fra Tip Tip.

Kvaliteten stemte ikke helt med mine forventninger, så den røg retur.

Jeg har ikke brugt dem siden.
Mvh Kim 
Svar
#5
(01-12-2017, 06:57 PM)Avantismo Skrev: Jeg har tidligere haft en rem fra Tip Tip.

Kvaliteten stemte ikke helt med mine forventninger, så den røg retur.

Jeg har ikke brugt dem siden.

Tak for tilkendegivelse. Fik du pengene retur?
Svar
#6
Ja...
Mvh Kim 
Svar
#7
(01-12-2017, 07:17 PM)Avantismo Skrev: Ja...

Tak for svar. Det fik jeg så ikke, på trods af at vi udtrykkeligt har aftalt (på skrift/mail) at de skulle lave en rem der var 65/110mm i gråt læder, og den jeg så modtog (efter dobbelt så lang leveringstid som lovet) så var hele 95/120mm og brun. En rem jeg overhovedet ikke kan bruge, da den er alt for lang (farven havde jeg måske kunne leve med).

Da jeg sagde at jeg havde mistet tålmodigheden og tilliden og ønskede pengene retur blev der stilhed. Den blev senere afløst ef en decideret tilsvining og trusler med sagsøgning - og selvfølgelig ingen penge retur. Dette på trods af at jeg var flink og henvise til flere steder i Købeloven hvor det fremgår at jeg har ret til at ophæve handlen, når der er tale om et "bestillingskøb" (unik vare fabrikeret ifbm. salget) og "Køberens mangelsbeføjelser" (varen stemmer ikke overens med det sælger lovede).

Jeg har nu indgivet en klage til Konkurrence og Forbrugerstyrelsen... man skal sq opleve meget som godtroende kunde  Icon_e_confused
Svar
#8
Det er altså ret underligt, at en virksomhed i disse internettider ikke vil gøre alt, hvad de kan, for at følge "kunden har altid ret" doktrinen. Bevares, der kan være håbløse og helt urimelige kunder; men selv hvis det er tilfældet bør man strække sig langt. Men her har vi åbenbart (mindst) tre kendte "good guys", som har haft dårlig oplevelse.

Nå, man kan jo lige sætte et link til forretningen her, så diverse søgninger finder det:

http://mrtiptopleather.com/

/Bjørn.
Svar
#9
Ja, jeg er også meget overrasket. Eftersom remmen var forsinket (dobbelt leveringstid) og på ingen måde levede op til det aftalte havde jeg mistet både tålmodigheden og tilliden så mit udgangspunkt var at få mine penge retur. Men det blev benægtet... og han foreslog ikke engang bare at lave en ny rem (eller to, som plaster på såret) - det havde jeg gjort.

Mit problem er at jeg står tilbage og mangler stadig den speciell rem jeg ønskede mig (kort, grå, 21mm) - og har nu mistet 1.500.-
Svar
#10
Har fulgt op med en anmeldelse på Facebook:

https://www.facebook.com/pg/mrtiptopleat...e_internal
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)