Dansk urmærke - Chris Copenhagen
#11
(15-08-2017, 10:24 PM)longbear Skrev: +1 til uniw. for at stikke hovedet i løvens hule og vise os noget de nok godt vidste vi ville vrænge lidt på næsen af.

+1 for at have et firma i danmark og lancerer sit eget urmærket.

-1 for beskrivelserne på hjemmesiden og modelnavnene - de er latterlige, og jeg tænker umiddelbart at de er skrevet af een eller andens niece som har drømme om at blive noget i reklamebranchen. Det værste er dog at de trænger til korrekturlææsning og er faktuelt forkerte: "Dette ur leveres i en lækker sort læderrem i høj kvalitet samt med hvid urskive og i hånd poleret sølv urkasse i rustfrit stål." - man skal vel hverken være lektor i dansk eller metalekspert for at se et par fejl i ovenstående ;). Yderligere er de billeder der er på salgssiden i nær så gode som på "om chris siden". Få fat i en bedre fotograf!

0,0 for designet - det er ikke lige mig men kan godt se hvor I vil hen. Det undre mig dog at der er et marked for designet, men det har I nok bedre check på end mig. Vedr. størrelsen er jeg enig i at 40mm er en god størrelse, men kigger man på de ca 20.000 billeder der sikkert er i vores "hvad har du på armen" tråd, så ser det umiddelbart de lidt større og mere sporty ure der hitter.

0,0 Maradona= 10 - for real? Dér skal jeg sku købe en vokal :)

held og lykke med projektet

1) Tak for input
2) Der kigges på eventuelle fejl
3) De fleste ure i dette forum hører mere til den høje ende. Det er vi ikke i tvivl om, men de henholdsvis 36mm og 40mm var nu mere gældende i det generelle billede på verdensplan
4) Hvilken vokal vil du købe? :-) Der skal jo gerne ligge en historie bag alle mærker og Maradona er således en del af historien her :-)
Mvh. Chris

Besøg vores hjemmeside Uniwatches http://www.uniwatches.dk/ hvor du finder et hav af forskellige ure
[-]
  • longbear
Svar
#12
Jeg bed mest mærke i navnene på modellerne.

I kunne overveje nogle af disse navne til ur serien med lidt skæve ure dedikeret til Miwes; Nyhavn 18 (fadøl gylden skive), Blågårds Plads (mørk skive med politi blå detaljer), Super Cykelstien (aerodynamisk kasse), Lorte Øen (med indgravering bagpå), Mozart Plads (flaskegrøn skive), Strandvejen (Ferrari rød skive), Whiskybæltet (guldur), Flyvergrillen (vandtæt til 30cm friture) og den meget populære Provinsen (som er magen til København modellen).
I kan overveje en limited edition af Nyhavn 18 der hedder Hong Kong i Nyhavn (limited til sex eksemplarer).



Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
#13
(16-08-2017, 07:25 PM)tg Skrev: Jeg bed mest mærke i navnene på modellerne.

I kunne overveje nogle af disse navne til ur serien med lidt skæve ure dedikeret til Miwes; Nyhavn 18 (fadøl gylden skive), Blågårds Plads (mørk skive med politi blå detaljer), Super Cykelstien (aerodynamisk kasse), Lorte Øen (med indgravering bagpå), Mozart Plads (flaskegrøn skive), Strandvejen (Ferrari rød skive), Whiskybæltet (guldur), Flyvergrillen (vandtæt til 30cm friture) og den meget populære Provinsen (som er magen til København modellen).
I kan overveje en limited edition af Nyhavn 18 der hedder Hong Kong i Nyhavn (limited til sex eksemplarer).



Sendt fra min E5823 med Tapatalk

Jeg tror sgu vi springer over, men du kunne jo overveje det i din egen ur kollektion en dag :-)
Mvh. Chris

Besøg vores hjemmeside Uniwatches http://www.uniwatches.dk/ hvor du finder et hav af forskellige ure
Svar
#14
Og så vil jeg tilføje at der Nets ikke dækker over kr.4.000,- ved stjålne kort, som der lige nu er langt over 30.000 sager af om året, er det bedst ved mange dyre ure ikke at bruge kortbetalinger. Jeg må sige at jeg har haft stor succes med paypal lige fra Arabien til USA til Lithaun og Russland.
Svar
#15
(17-08-2017, 10:00 PM)stenstrupigen Skrev: Og så vil jeg tilføje at der Nets ikke dækker over kr.4.000,- ved stjålne kort, som der lige nu er langt over 30.000 sager af om året, er det bedst ved mange dyre ure ikke at bruge kortbetalinger. Jeg må sige at jeg har haft stor succes med paypal lige fra Arabien til USA til Lithaun og Russland.

Paypal er altid en god mellemvej, men vi tager en lang række andre sikkerheds tjek inden en ordre bliver gennemført, så vi har ikke længere nogle problemer som tidligere :-)... 7, 9 13 :-)
Mvh. Chris

Besøg vores hjemmeside Uniwatches http://www.uniwatches.dk/ hvor du finder et hav af forskellige ure
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)