The Distinguished Gentleman´s Ride.... igen
#11
(07-09-2017, 08:21 PM)KimT Skrev: Kæmpe tak for den flotte donation Kristian. Der er stadig plads til mange flere donationer. Husk at alt går ubeskåret til kampen mod kræft...

På forhånd tak :-)
Går jo til er godt formål og en god ven blev netop ramt for kort tid siden. Han kom sig helt og aldeles, men det er sgu noget skidt det møg. Slem og grim oplevelse og meget tæt på... Det sætter tanker i gang.

God tur!

(håber jeg må komme og sparke dæk en dag )
Svar
#12
Så er det på søndag :-)

Som tidligere slået op, deltager jeg og rigtig mange andre i Gentleman's Ride på søndag og er du er i København og har lyst til at se en masse fede specielle mc'er, så runder vi (400+ stk) Amalienborg slotsplads ca. Kl.15.00

Så er du til gamle specialbyggede mc'er, lugten af benzin, masser at motorbrøl og velklædte herrer og damer, skulle du tage en søndagstur derind

P.S.

Baggrunden er et internationalt velgørenhedsløb som køres samme dag af langt over 50.000 deltagere, med det formål at skrabe så meget som muligt ind til forskning i prostatakræft og forebyggelse af selvmord blandt mænd. Alle bidrag går 100% ubeskåret til formålet og skulle du ønske at bidrage her på falderebet, vil både jeg og alle der får gavn af forskningsresultaterne blive super glade

Klik på nedenstående link og skriv mit navn i søgefeltet, hvorefter der er mulighed for at smide et lille (eller stort) beløb som sponsor af mig i løbet.

https://www.gentlemansride.com/sponsor

Hav en fantastisk weekend
Svar
#13
Der bliver gjort klar :-)İmageİmageİmageİmage
[-]
  • KristianK
Svar
#14
Har lige opdaget at jeg har en god ven der skal køre med og han glæder sig også helt vildt... Jeg må altså se at få mig en mokkafarvet old timer, så jeg kan være med næste gang :D
God tur!

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
[-]
  • KimT
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)