Omega Speedmaster fuldt sæt - HJÆLP
#1
Hej med Jer
Har brug for lidt indspark - og håber på at finde dem her hos jer, som må formodes at være de skarpeste ur-nørder, man kan støve op i Dannevang :-)
Her er sagen: Har en kammerat, hvis søn jagter et Omega Speedmaster.
Han har møjsommeligt sparet 22.000 kr. sammen og vil naturligvis gerne have et fuldt sæt, hvis det overhovedet findes til de penge. Dog ikke altafgørende.
Årgang er ikke afgørende.
Nej tak til noget der er poleret.
Han vil gerne købe i DK, men er også åben for køb i udlandet. Han har pløjet chrono24 igennem - samt en række danske sider.
Tror bare han nu er blevet forvirret på et lidt højere niveau, da det er første urhandel. Og jeg har desværre ikke nok erfaring til at kunne guide ham ordentligt.
Derfor: Har I nogle inputs til konkrete emner, han kan gå efter?
Hvordan kommer han længst med sine 22.000 kr.? Ja, kort sagt - kan I konkret finde noget derude, hvor han kommer hjem med - måske ikke alle - så da nogle af sine  ønsker?
Alle indspark modtages med kyshånd :-)

vh
Lasse
Svar
#2
Hej Lasse!

Mads fra timetowatch.dk sælger et 10/10 med plastic på, ubrugt, fullset fra 2017 til 26.460,- det er den store kasse med lup, strap, værktøj og så den der medaljon. Normalpris er 34.100,- det er er ret godt tilbud. Jeg ved det fordi jeg overvejer selv at købe det! Synes klart han skal spare det sidste op. Måske er Mads endda åben for lidt forhandling :) held og lykke med det, det er et fantastisk ur!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#3
Jeg har købt en Speedmaster hos timetowatch, modellen som det nævnes i indlægget oven for til godt 26.000,-.
Nok den, der kommer nærmest på måneuret.
Fordelen er garanti og at uret ikke skal serviceres foreløbig da det fremstår som nyt/er nyt med diverse tilbehør.
Jeg ville også spare det ekstra op, men hvis de 22.000,- er max. så findes der brugte et eller andet sted Icon_smil
Helt og lykke med købet af en Speedmaster. Et fedt ur.
Mvh.

Jørgen
Svar
#4
Hej med Jer - og tak for inputs.
Vi har drøftet det frem og tilbage.
Han tog en beslutning - gik på chrono24 og hakkede til ved en trustede seller i EU.
Købte et spritnyt. Til en god pris... Så nu håber jeg, at han bliver glad for det.
Fedt med nogle tilbagemeldinger.
God aften
vh
Lasse
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)