Tilbud om Transport til Jylland/Sjælland
#1
Hej alle,

På et andet forum jeg besøger (ikke urrelateret) har vi en fast tråd om hjælp til transport, når nogen kører over broen eller andre steder. Her kan man få fragtet alskens ting og sager, hvor det dog typisk relaterer sig til interessen på det pågældende forum :)

Jeg har en rimelig stor kassevogn, som godt nok ikke er helt tom når jeg kører, men ikke desto mindre, forventer jeg at have plads til en plæneklipper, en grill eller blot en tom æske til et ur, som ikke må udsættes for Postnord. Jeg er ligeglad hvad det er, hvis det kan være en hjælp at få fragtet.

Jeg skal til Vejen torsdag d. 1. juni og er i området nogle dage, så hvis der er nogen der kunne have brug for transport, enten mod Jylland eller mod Sjælland, så skriv en besked, så finder vi ud af det. Jeg kører fra Espergærde.
Jeg kan godt tage en lille omvej, hvis det er bøvlet og ellers kan jeg stoppe ved motorvejen eller hvad vi aftaler.

Det koster ingenting, hvis blot jeg har pladsen :)

God søndag!

Mvh.
Kristian
Svar
#2
God stil, det er da en fantastisk mulighed for transport - jeg ville selv gøre alt for at slippe for Post Nord.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
[-]
  • KristianK
Svar
#3
Jeg kører jævnligt over bæltet, så tilbuddet er generelt "åbent" :)
[-]
  • T.Hansen
Svar
#4
Blot lige en reminder, hvis nogen af jer skulle have fået behovet for at få transporteret et eller andet - Enten fra Sjælland til Fyn/Jylland eller den anden vej.
Jeg har pt. 2 kaffekværne jeg skal hente. En i Borup og en i Halslev (eller ved motorvejen) og de skal begge droppes af i Odense - jeg skal videre på Vejen og skal faktisk nok kigge på bil i Esbjerg og besøge en flink herre, som skal kigge på mine vintage Seiko :) Her kunne jeg også have mere med, hvis det er :)

Jeg har en god ven, som skal hjælpe mig i Vejen området og han kører retur til Aarhus lørdag nat, så hvis noget skal videre nordpå, så lader det sig også gøre.

Hvis nogen er skulle være lidt lurren ved det hele, så forstår jeg det godt. På det andet forum, er jeg knap så ubeskrevet et blad og vores transporttråd har nu over 300 indlæg - http://www.espressobar.dk/forums/showthr...post127173

Alt i alt, blot et venligt tilbud.

God aften!
Svar
#5
Jeg synes det er en god idé og benytter mig tit af at have kollegaer der (som jeg) kører over hele landet. Mine ture er dog tit "sidste øjeblik" så det kan være svært at planlægge :-)
Svar
#6
Hej Kim

Ja, det er selvfølgelig lidt sværere.
Vi plejer at vende den om, så hvis man har købt noget, som godt kan tåle at tage en uges tid eller 2 i transport (mod sikkerheden for at det bliver behandlet ordentligt), så råber man bare ind i tråden og spørger om der er nogen der kommer forbi en given rute.
Det plejer at lykkes :)
[-]
  • KimT
Svar
#7
Hej Kristian,

Jeg har 4 fælge, som jeg skal have fragtet fra Gentofte, til Jylland(Herning).

Er det noget du kører i fremtiden, ellers vil jeg booke GLS :-)
Svar
#8
Hejsa,
Har ligget vandret de sidste dage på Vejen Open Air, så så ikke du havde skrevet.
Jeg skal til Fredericia i august, så der kunne de jo komme over broen, hvis vi kunne få dem resten af vejen ved andres hjælp. Alternativt kunne de hentes hos mig i Fredericia.
Ellers skal jeg på Hi-messen i Herning, men det er først til oktober.
Skal nok skrive, hvis jeg får noget før :)

Mvh.
Kristian
[-]
  • T.Hansen
Svar
#9
(04-06-2017, 03:33 PM)KristianK Skrev: Hejsa,
Har ligget vandret de sidste dage på Vejen Open Air, så så ikke du havde skrevet.
Jeg skal til Fredericia i august, så der kunne de jo komme over broen, hvis vi kunne få dem resten af vejen ved andres hjælp. Alternativt kunne de hentes hos mig i Fredericia.
Ellers skal jeg på Hi-messen i Herning, men det er først til oktober.
Skal nok skrive, hvis jeg får noget før :)

Mvh.
Kristian

Hej Kristian,

Jeg fik en behjælpelig ven til at snuppe dem med over bæltet - Men tak for buddet  Icon_smil
[-]
  • KristianK
Svar
#10
Fint fint :)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)