Fordele og ulemper ved Big Pilot?
#11
Så gik den ganske enkelt ikke længere - efter mange og lange tilløb, flyttede der i dag en lille prins ind på adressen Icon_cool Icon_Up

İmage


Efter at have forhandlet lidt pris med autoriseret forhandler her i KBH, kunne jeg afhente uret her til formiddag

İmage

Så heldigvis er vejret idag indevejr, så at man med 'god samvittighed' kan sidde og nyde sin nyerhvervelse Icon_hjerte Icon_hjerte
[-]
  • JJG, Møller
Svar
#12
FANTASTISK

Stort tillykke herfra.

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar
#13
Lækkert Icon_not

KÆMPE tillykke med uret og ligemeget hvor meget regn, så kan det ikke tørre det smil af du garanteret sidder med Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#14
(29-04-2017, 01:07 PM)KimT Skrev: FANTASTISK

Stort tillykke herfra.

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk

(29-04-2017, 02:48 PM)Miwes Skrev: Lækkert  Icon_not

KÆMPE tillykke med uret og ligemeget hvor meget regn, så kan det ikke tørre det smil af du garanteret sidder med  Icon_Up

Tusind tak Icon_not

Det er bestemt meget glædeligt endelig at have landet det ur man har ønsket sig i rigtigt lang tid Icon_flag

Og nu er solen endda også kommet lidt frem, så at man bedre kan nyde det helt fabelagtige blå farvespil der er i urets skive samt hvordan dette changere i sollyset - noget som desværre slet, slet ikke kan fanges med kameraet i en iPhone Icon_e_confused  Icon_smil



İmage
Svar
#15
Kæmpe tillykke med uret.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#16
Hjertelig tillykke med købet! Pragtfuldt ur, som kan få solen til at skinne uanset vejret Icon_smil
Jeg har straks tilføjet uret til vores liste i første indlæg af tråden "Vores nye IWC".
JK
Svar
#17
(29-04-2017, 04:26 PM)jk Skrev: Hjertelig tillykke med købet! Pragtfuldt ur, som kan få solen til at skinne uanset vejret   Icon_smil
Jeg har straks tilføjet uret til vores liste i første indlæg af tråden "Vores nye IWC".
JK

Tusind tak - og endnu engang mange tak for al hjælpen og informationen omkring BP. Jeg har igennem flere indspark været igennem en længere process for at nå til dagens køb - og den information og feed-back som jeg har modtaget her på urforum har været til stor hjælp Icon_Up Icon_not  Helt tilbage fra omkring 2 år siden hvor Big Pilot første gang dukkede op på nethinden under et forlænget weekend besøg til Zürich, over frigivelsen af Big Pilot petit prince udgaven ved SIHH sidste år (IW500916) - hvor der i den grad kom næring til min hastigt voksende Big Pilot interesse - til dagens besøg hos urmager og hjembringelse af 'prinsen' Icon_cool Icon_e_biggrin1

Så mange tak til alle Jer der har givet besyv med i denne og tidligere tråde - det har været en meget stor hjælp for mig Icon_not
Svar
#18
Og med aftenens komme - det klassiske lume shot Icon_mrgreen

İmage
Svar
#19
Tillykke med det lækre ur Icon_Up, altid en særlig fornøjelse at modtage et spritnyt ur.
Mvh
Morten
Svar
#20
Super fedt ur!
Og den blå skive er da bare for lækker.
Så kom BP op på min top 3 ønskeliste igen...
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)