Prepared for Basel>>>>>
it's great to check things out so we are good to go.

İmage

İmage
Svar
Nice watch and have a nice trip down there! 

Im pretty jalous!

At least I can look forward to the arrival of Dornblueth projekt number 3 this week so not to bad a week after all!! :-)
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • Stensbjerg
Svar
Jeg forbereder mig ikke helt lige så grundigt som dig, men jeg GLÆDER mig dog helt vildt
Svar
(18-03-2017, 01:20 PM)gmt-geek Skrev: Nice watch and have a nice trip down there! 

Im pretty jalous!

At least I can look forward to the arrival of Dornblueth projekt number 3 this week so not to bad a week after all!! :-)

Damm, så nærmer det sig. Jeg glæder mig til at ses og se den nye med fingrene Icon_Up
Svar
Totalt nørdet på den fede måde, Jocke Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar
Godt GMT G, min Dornblüth nummer 4 hämtas i May-Jun.

Kim om du tror du får någon tid över i Basel så skicka mig ett PM så byter vi telefonnummer.
Svar
Jeg har en rimelig "tight" tidsplan med fremvisninger fra forskellige fabrikanter m.v. men skulle det blive muligt hører du fra mig. En PB med mit nummer er på vej :-)
Svar
(19-03-2017, 10:21 PM)Jocke Skrev: Godt GMT G, min Dornblüth nummer 4 hämtas i May-Jun.
.
.

Lyder cool - glæder mig til at se hvad du har fundet på denne gang!  Icon_Up

Jeg smider et billede her i tråden når min 3'er er landet på et tidspunkt!

(19-03-2017, 04:19 PM)KimT Skrev: Damm, så nærmer det sig. Jeg glæder mig til at ses og se den nye med fingrene Icon_Up

Vi finder ud af noget Kim - a la de sidste par gange eller lignende...  Icon_Up 

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)