Hoppede på den igen
#1
Efter flere forgæves forsøg, nogle år tilbage med to X 111, 005 og GMT 088, faldt jeg i suppen igen.
Havde ellers sagt til mig selv, at de der overpriced tallerkener og parabolmodtagere, skulle jeg aldrig have igen. Heldigvis lod jeg mig overtale til, at prøve Radiomir modellen, som jeg ellers ikke havde skænket en tanke, siden jeg lurede på en 183'er i tidernes morgen. Og de sidder jo på ingen måde så klodset som Luminor modellerne gør ( på mig )... den sidder faktisk fantastisk godt, takket være den flade profil og at hornene jo ikke er et klodset vedhæng, men er nærmest ikke eksisterende.

Jeg synes stadig, at priserne er rigelige, for et Unitas værk og en god historie, men nu er jeg tilbage i folden ( vandet) hos Panerai.

İmage
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
#2
Fedt fedt fedt.....

Jeg er stor fan af Radiomir modellerne, idet de for mig sidder så meget bedre på min arm. Godt valg - tillykke med det Icon_smil
[-]
  • guru1313
Svar
#3
Nu savner jeg lidt min......

İmage
[-]
  • guru1313
Svar
#4
While I like the Rad models. I really don't want to bother removing 4 screws to change straps or the day to day unscrewing and rescrewing the crown.

DON
Svar
#5
(25-02-2017, 07:01 PM)KimT Skrev: Nu savner jeg lidt min......

İmage

Gammel besked, men det ur er mit  Icon_smil
Svar
#6
Jeg kan ikke engang huske hvem jeg solgte det til, men det har været i hænderne på en del ur-tosser Icon_e_biggrin1
Svar
#7
(13-02-2018, 05:23 PM)KimT Skrev: Jeg kan ikke engang huske hvem jeg solgte det til, men det har været i hænderne på en del ur-tosser Icon_e_biggrin1

Kongen og videre til mig  Icon_flag
Svar
#8
Når man har været for mange ure igennem og når min alder, bliver det sværere og sværere at holde styr på. Jeg tror i øvrigt stadig jeg har remmen liggende et eller andet sted. Jeg var så glad for den, at jeg tænkte den skulle beholdes hvis der engang i fremtiden kom et Radiomir igen. Anyhow.... fedt ur Icon_Up
Svar
#9
Jeg troede også jeg var helt færdig med Panerai og det ændrede sig også hurtigt da jeg hoppede på en 183 for et par måneder siden! Icon_Up
If you ain't using it, you abusing it!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)