Time goes by, now it's 10 years ago>>>
Time goes by, now it's 10 years ago

I got my first modern Glashutte Original after a visit to their booth at Baselworld in 2006.

My first Glashütte Original became a first-generation Sport Evolution with one line of red text and the white background of the panorama date window.

İmage

Then it did not take long before I realized that the Caliber 90 attracted me enormously. And when I get that feeling so I know that it is only matter of time
before it becomes a fact. What attracted me most was then a PanoMatciLunar which then took place in my collection.

In order to achieve a sportier look so I equipped it with a steel bracelet.

İmage

The Caliber 90

İmage

The next question I asked myself was: I have no Glashütte Original chronograph so what was better suited than that when setting its sights on a timeless one.

Also this one with a steel bracelet.

İmage

A few years later, so put Glashütte Original new ideas into my head again at Baselworld when they present a PanoInverse made of steel that I can not resist.
Yes, you see where we are going, I guess.

Suddenly I have become a stealth watch with duplex balance at the "dial" side.

İmage

Furthermore this company continues to elude me and move on in my bones when they take a watch and refines it further and serve the new PanoMaticLunar slammed on
me yet again on the treacherous place popularly known as Baselworld. This is not a fair game in progress, as I can of course not recover from the shock before the
next one comes. Of course, so ended such with me, also with the steel bracelet.

İmage

Then history repeats itself again when Glashütte Original is the idea of updating The Senator Observer with exactly what it lacked, Luminova. This dial is probably
among the most classy that I own, I can look at it for hours.

İmage

This must be seen in the dark.

İmage

The question I ask myself now is: How will this end?
Svar
Flotte fotos af flotte ure. GO har altid været et hit hos mig. 
Værket er virkeligt FLOT...
Jeg har desværre aldrig ejet et.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Sport Evo er et all time medlem på min most wanted liste   Icon_cool
Men deres ure er bare  Icon_not Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Outstanding Jocke.
Som altid billeder i top klasse og så af en række lækre GO'ere.
Din Senator Observer (med netop denne skive) ligger øverst på min most wanted liste.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Den kronograf du viser, med lænke, er dog utrolig lækker. Helt fantastisk, synes jeg. (og jeg er ellers ikke til kronografer).
Hvad hedder den?

I øvrigt flotte billeder  Icon_smil

Mvh

Jacob
Svar
Jeg er SÅ vild med GO og denne tråd er virkelig dårlig for min viljestyrke. Problemet er at der er så mange ure derude som altid frister. Anyway, tak for din historie og de super flotte billeder
[-]
  • jacobzimmer
Svar
Jeg har faktisk i et moment af sindsyge overvejet at sælge min GO Sport Evolution - men nu hvor jeg ser billedet af din kan jeg godt se at den er hel gal. Sjovt er det ( og det har vi talt om før ) at min har 3 linier ved kl. 6 mens din har 2. Synes faktisk at 2 linier er pænere. Jeg holder fast i den nu.
Svar
Lækker billede serie Jocke af endnu mere lækre ure!  Icon_Up

Jeg holder med Klaus her - din Senator Observer er bare for lækker! 

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Tackar så mycket.

(29-01-2017, 10:51 PM)Klokkelærling Skrev: Hvad hedder den?

Det är en lite äldre Glashütte Original Senator Chronograph.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: