Jeg gør det sq...
selvom tilløbet været laaangt, særligt pga. skivelayout, vokser det bare for hver gang jeg ser det live. 
Nu skal al beskyttelses plastik bare pilles af...
Go' weekend

İmage
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
[-]
  • Møller, peterkaa, tg
Svar
Det er simpelthen det mærkeligste Rolex i lang tid. Ja, sorry - bare lige min mening.

[-]
  • dwndler
Svar
Godt at tilløbet førte til noget. Et mærkeligt rolex er jo ikke nødvendigvis en skidt ting. Men jeg ville nu hellere have et Milgauss i den kasse.
[-]
  • dwndler
Svar
(27-01-2017, 05:03 PM)Stoffer Skrev: Det er simpelthen det mærkeligste Rolex i lang tid. Ja, sorry - bare lige min mening.

Fuldstændig enig...
Jeg har også talt det ned og haft den mening, at de måtte have kedet sig gevaldigt i deres design afdeling. Så var den en der kom på, at samle alt hvad de havde liggende i skufferne og sætte det sammen.
Alligevel er der noget det vinder, når jeg står med det i hånden, mere og mere for hver gang jeg ser på det.
Jeg ville ikke have en Milgauss i stedet, hvor det i øvrigt kun er skiven der er til forskel. Alt andet, incl. værk er det samme.
Jeg har haft SÅ mange Rolex af de typiske modeller, som jeg er så træt af. Et stål ur med sort skive og sort bezel  Icon_sleep De GMT'er jeg har haft, jamen bortset fra en 1675 Pepsi ( som jeg aldrig skulle have solgt), er det IMO også  Icon_sleep

I lang tid har jeg efterlyst, at Rolex for pokker da måtte gøre noget andet ( ingen sange om, at det behøver de jo ikke, fordi...bla.). Enten vise noget virkeligt seriøst og innovativt top horologi, eller lave noget "andet" end det de plejer. Og det har de så gjort med skivelayoutet på den nye Air King.

Det første års salg tyder ikke på, at den bliver en storsællert,men det gør da slet ikke noget. Og De må da gerne pille den af markedet igen om et par år,hvis den ikke sælger  Icon_blink
[-]
  • peterkaa, tg
Svar
Tillykke med dit nye Rolex jeg synes det holder Icon_smil
Fedt at alle ikke vælger de mest gængse modeller.Har selv et hvidt Milgauss også lidt af en (sjældenhed)
Håber du bliver glad for det.
Mvh Jesper
[-]
  • guru1313
Svar
Super fedt ur, det skivelayout holder da hele vejen. Elsker når tingene stikker af fra normerne :up:

Ups, glemte næsten det vigtigste, kæmpe stort tillykke med den nye klokke :up:

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
[-]
  • guru1313, Møller
Svar
En fantastisk fortsættelse af Rolex "No Nonsens linje".
Layoutet er seriøs og meget tilbageholdende fra no-bling afdelingen. Lidt lige som Explorer (som fejlagtigt kaldes "Explorer 1").
Smukt enkelthed og holder absolut 100%.
Tillykke.
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
[-]
  • guru1313
Svar
Tillykke
Super fedt ur. Som man ikke ser dagligt

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
[-]
  • guru1313
Svar
Takker alle sammen ... selvom jeg har måttet læse dit indlæg nogle gange John ( @TioMalo). Har jo "kendt" dig i mange år og kender din skarpe tunge og dens ironi. Men jeg læser den med de reelle positive briller på.

Mvh
Allan
Svar
Umiddelbart er jeg fan, men det er udelukkende baseret på billeder. Jeg har endnu til gode at prøve det på armen. Spændende valg - tillykke med det Icon_Up
[-]
  • guru1313
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)