(27-01-2017, 05:03 PM)Stoffer Skrev: Det er simpelthen det mærkeligste Rolex i lang tid. Ja, sorry - bare lige min mening.
Fuldstændig enig...
Jeg har også talt det ned og haft den mening, at de måtte have kedet sig gevaldigt i deres design afdeling. Så var den en der kom på, at samle alt hvad de havde liggende i skufferne og sætte det sammen.
Alligevel er der noget det vinder, når jeg står med det i hånden, mere og mere for hver gang jeg ser på det.
Jeg ville ikke have en Milgauss i stedet, hvor det i øvrigt kun er skiven der er til forskel. Alt andet, incl. værk er det samme.
Jeg har haft SÅ mange Rolex af de typiske modeller, som jeg er så træt af. Et stål ur med sort skive og sort bezel
De GMT'er jeg har haft, jamen bortset fra en 1675 Pepsi ( som jeg aldrig skulle have solgt), er det IMO også
I lang tid har jeg efterlyst, at Rolex for pokker da måtte gøre noget andet ( ingen sange om, at det behøver de jo ikke, fordi...bla.). Enten vise noget virkeligt seriøst og innovativt top horologi, eller lave noget "andet" end det de plejer. Og det har de så gjort med skivelayoutet på den nye Air King.
Det første års salg tyder ikke på, at den bliver en storsællert,men det gør da slet ikke noget. Og De må da gerne pille den af markedet igen om et par år,hvis den ikke sælger