PAM hygge
#11
Lidt ærgerligt for mig, jeg brugte timer på at besøge deres showroom i går, men så var der lukket.... Jeg burde selvfølgelig have ringet i forvejen, men tænkte ikke på det. Så nu bliver det på nettet, ville ellers gerne have set lidt med fingrene, før jeg købte nogle remme.
Men mange tak for henvisningen, det virker som et rigtigt fedt sted!
Svar
#12
(12-05-2017, 07:15 AM)Janus2312 Skrev: Lidt ærgerligt for mig, jeg brugte timer på at besøge deres showroom i går, men så var der lukket.... Jeg burde selvfølgelig have ringet i forvejen, men tænkte ikke på det. Så nu bliver det på nettet, ville ellers gerne have set lidt med fingrene, før jeg købte nogle remme.
Men mange tak for henvisningen, det virker som et rigtigt fedt sted!

Fik du købt noget fra Simona? 
Jeg kommer til at tænke på at jeg vist har et par stykke liggende fra hende. 
Den ene er Steel Grey Gator og den anden er en Historic Shark i sort.
Kunne det evt. være noget for dig?
Svar
#13
Hej DKPAM
Det kunne sagtens være interessant for mig. Sagtens! Jeg fik endnu ikke købt noget fra Firenze, idet der er lidt knuder omkring mit køb af Panerai..... Klarlund kunne ikke afgøre om det er en replica, så pt er det i Firenze, hos Panerai.... Jeg håber det er kosher, og SÅ vil jeg meget gerne høre nærmere om dine remme! Tak på forhånd.
Svar
#14
(30-05-2017, 10:05 PM)Janus2312 Skrev: Hej DKPAM
Det kunne sagtens være interessant for mig. Sagtens! Jeg fik endnu ikke købt noget fra Firenze, idet der er lidt knuder omkring mit køb af Panerai..... Klarlund kunne ikke afgøre om det er en replica, så pt er det i Firenze, hos Panerai.... Jeg håber det er kosher, og SÅ vil jeg meget gerne høre nærmere om dine remme! Tak på forhånd.

Du vender bare tilbage. 
Så ser vi om vi kan finde ud af noget.  
Held og lykke med det hele.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)