Hvordan ser det ud... på dit skrivebord ?
#11
Jeg har helt afgjort også et helt værelse, der godt nok ikke er særlig stort. Min dejlige hustru forsøger ind i mellem at pynte det lidt op, f.eks. med en blomst; men sådan noget pjat ryger ud med det samme. Der er så godt som ingen ledige vægge, reoler og mit klædeskab fylder godt op, hertil to printere, tre PC'er, en ekstra computerskærm, et gammelt fjernsyn, der fungerer som ekstra skærm for den ene PC. Og så er der lige plads til en museumsplakat, men kun i størrelse A2. Selv watchwinderen var det svært at få plads til, så den er placeret ovenpå en reol, hvor man så intet kan se; men med mine lange arme kan jeg lige netop nå at lægge et ur i den. Udsigten til skoven for enden af baghaven er skøn, og jeg kender rådyrens rute, kan holde øje med fasanerne og med musvågen, der sammen med vores katte sørger for at bestanden af mus holdes nede.

/Bjørn.
[-]
  • KimT
Svar
#12
Jeg sidder også i min lille hule, hvor der godt må ligge lidt støv på hylderne og ellers er der stuvet godt og grundig en masse af mine interesser sammen, så det er alt fra mine tog, Starwars figurer, akvarie, foto, computere og alt mulig andet grej.

Der ligger dog kun et ur fremme altid under lampens skær og det er et meget gammelt Citizen Ecco Drive med blå skive citizen gn-4w-s og det har nok 10 år på bagen og ellers er mine andre ure altid i boks.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#13
Jeg prøver at holde mit skrivebord nogenlunde ryddet da min kæreste også tit sidder her. Det er ikke det mest spændene der ligger lige nu, men en bog om kaffe jeg har fået i fødselsdags gave, loupe+skydelære, tom kaffekop og et ur.

İmage
Svar
#14
Den med skydelære og lup, liggende lige ved siden af er jeg helt med på, plus jeg har lidt grej til at skifte remme på mine ure...det skal være lige ved hånden Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)