Speedmaster reduced
Wink 
Hej :-)

Jeg er på udkig efter et Omega Speedmaster Reduced (til mine små håndled  Icon_smil ). Omegas Speedmaster er uret der først fangede min interesse, da jeg blev fanget af ure, så derfor skal jeg da have mig et eksemplar Icon_e_biggrin1

Jeg har kigget lidt på følgende to annoncer på chrono24:
http://www.chrono24.dk/omega/speedmaster...365902.htm
http://www.chrono24.dk/omega/speedmaster...387575.htm

Først og fremmest vil jeg høre, om I umiddelbart kan finde nogle fejl eller mangler ved urene i de to annoncer, som jeg har linket til, som jeg eventuelt har overset (jeg ved godt, at der ikke er B&P, det gør mig ikke så meget). Det kunne være, at I kunne hjælpe mig med en vurdering af poleringen af urene, da det ser ud til, at de er blevet poleret. Hvorvidt urene er overpoleret eller ej har I nok bedre øje for end jeg  Icon_blink

Hernæst vil jeg høre om I har nogle erfaringer med de to annoncører. Jeg kan se, at Wagener-Gold International ikke har været omtalt herinde, og at Michael Uphoff er blevet talt pænt om i én post herinde. Begge tilbyder trusted checkout, så der burde ikke være det store der :)
I forbindelse med Wagener-Gold International kan jeg se, at de har flere annoncer med billeder af samme ur til samme pris, jeg ved ikke om det er noget, man skal lægge noget i?
Svar
Jeg er ikke ekspert, men jeg synes at alt ser fint ud - Chrono24-sælgere i Tyskland plejer ikke at give problemer, urerne er i fin stand, ikke "vold-poleret" og de er ret enige om hvad prisen skal/bør være Icon_smil

Ved ikke om nogen af urerne har været til service for nyligt, men den ene giver 12 mdr. reklamationsret.

Icon_Up
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
(05-01-2017, 02:39 PM)johnfyn Skrev: Jeg er ikke ekspert, men jeg synes at alt ser fint ud - Chrono24-sælgere i Tyskland plejer ikke at give problemer, urerne er i fin stand, ikke "vold-poleret" og de er ret enige om hvad prisen skal/bør være Icon_smil

Ved ikke om nogen af urerne har været til service for nyligt, men den ene giver 12 mdr. reklamationsret.

Icon_Up

Hej tak for svaret Icon_smil
Jeg hører også ofte godt om sælgere fra Tyskland, og jeg synes heller ikke, at de ser alt for polerede ud.
Jeg må lige spørge ind til servicehistorik, når jeg begynder at skrive til dem Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)