Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
Kom hjem for et psr timer siden til et hus, der var rodet helt igennem. De har simplethen brækket pengeskabet med alle smykker og de fleste af mine ure ud af vægen og gået med det. Alle min kones smykker og de ure, vi ikke havde på. Jeg poster et billede senere, men det er bl.a. et Glashütte med månefase, powerreserver og lille dato, et Rainer Nienaber med retrograde hours, et skeleton Vulcain, et JLC reverso, et Frederic Constant med hjerteudskæring til balancen og diamanter på timemarkeringerne, et lille GP og et temmelig gammelt lommeur. Der var flere, jeg kan bare ikke koncentrere mig lige nu. Fandens måde at slutte en god dag på.
•
Svar: 916
Tråde: 168
Modtaget Likes: 81 i 49 svar
Givet Likes: 11
Sikke da noget skidt. Håber de bliver fundet ...
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Sikke noget PIS :-(
Jeg føler med jer. At der har været nogen i ens hjem, er en meget ubehagelig og grænseoverskridende oplevelse. Jeg håber hurtigt i kommer ovenpå og at i ikke skal til at have for meget bøvl med jeres forsikring - det har man ikke brug for ovenpå sådan en tur.
•
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Hej Lars
Det er så træls og føler med dig....surt!
Man ved godt at man lander på benene igen, men det gør det jo ikke mindre træls og selv om man er forsikret, så er der jo en grund til at man har låst sine kæreste ejendele inde.
jeg håber virkelig at de dumme svin at tyveknægte bliver fanget
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 688
Tråde: 10
Modtaget Likes: 528 i 298 svar
Givet Likes: 630
Ej hvor træls, jeg håber de bliver fanget og tingene fundet.
Noget af det der skulle virke bedst mod indbrudstyve skulle være røgkanoner kombineret med alarm, det skulle gøre deres arbejde næsten umuligt.
•
Svar: 687
Tråde: 19
Modtaget Likes: 339 i 191 svar
Givet Likes: 478
Hold Kæft hvor træls! Trist oplevelse!
Har lige læst om et sted her i byen (Nordjylland) hvor de var smuttet med ure og smykker igennem havedøren! Det er sku så træls man ikke kan have ting for sig selv
/insert clever or funny note here\
•
Svar: 246
Tråde: 24
Modtaget Likes: 337 i 134 svar
Givet Likes: 379
Bastards!!!! håber de bliver fanget og du får dine ting retur.
P.sebastian
•
Mange tak for sympatien. Chancerne for at fange nogen, og især at få noget tilbage er desværre nok behersket. Jeg sidder og er ved at skrive lister med ure og smykker sammen med min hustru. Jeg ved, det bare er ting, men alle min kones smykker, jeg har givet hende igennem 38 år er væk. Alt, hvad vi har arvet. Kors, hvor er det irriterende.
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
(03-01-2017, 05:28 PM)Larsb Skrev: Mange tak for sympatien. Chancerne for at fange nogen, og især at få noget tilbage er desværre nok behersket. Jeg sidder og er ved at skrive lister med ure og smykker sammen med min hustru. Jeg ved, det bare er ting, men alle min kones smykker, jeg har givet hende igennem 38 år er væk. Alt, hvad vi har arvet. Kors, hvor er det irriterende.
Tak for vores lille mailudveksling Lars. Vi krydser fingre for at I får tingene igen. Noget, som desværre sider i kroppen altid er frygten for indbrud igen. Den følelse synes jeg selv er svær at slippe af med, og konen er tit oppe at køre over det indbrud vi selv oplevede for 3 år siden.
•
Frygten for ,at det sker igen kender jeg godt. Det var fjerde forsøg og anden gang, de kom ind. Sidst, de kom ind, var i 2012. Det værste var dengang de prøvede at bryde ind om natten, mens vi var hjemme. Det var skræmmende.
•
|