Vedr. "svindel" fra Italien
Tak for gode råd og svar fra alle!

Løsningen på problemet bliver, at jeg netop har smidt uret ind til Knud P i Århus, der sætter 2 x nye klinkehjul i.. (Det koster 1200, hvis nogen skulle været nysgerrige) .

Endnu engang tak, og god jul! :)
Svar
Godt at løsningen ikke var dyrere (trods alt)..

Fedt ur iøvrigt. Smid gerne et par billeder herinde
Mvh Kim 
Svar
Måske skulle du få en second opinion til den omtalte yderst kompetente urmagers vurdering  Icon_blink
P.N.
Ups. så ikke du allerede havde fundet en god løsning
Svar
Jeg tror, at din første ur-mager har givet dig nogle ganske fornuftige oplysninger om uret. Men at du så bare  -  helt forståeligt  -  er blevet bekymret ved, om du har brugt hele årets studie-støtte på et skidt ur.

Og så er det jo godt, at du har fået en "second opinion", som de siger i hospitalsbranchen ;-)

Men nu da historien har fået en happy jule-ending: Må vi ikke få at vide, hvor meget du betalte den italienske ur-pusher for uret? Jeg gætter på, at klinkehjuls-reparationen er en forholdsvis beskeden mer-omkostning.
Svar
Dejligt at det løste sig med hvad der virker til at være en meget fornuftig løsning. Tillykke med uret :-)
Svar
file:///Users/peterjohansen/Desktop/15696369_10211012517859532_1890527914_o.jpg

Tak tak! Her har i et billede (tror jeg, er sgu i tvivl om i kan se det...)

Det er netop kommet retur fra urmageren, så nu kan julefreden sænke sig :)

Prisen lød på 4200€, men fik handlet den ned til 4100€..

Så en ganske fin pris og trods der smides lidt oveni for klinkehjulene, rammer det vidst stadig indenfor hvad der er en yderst acceptabel pris :)
Svar
(22-12-2016, 05:59 PM)Niels Peter Johansen Skrev: file:///Users/peterjohansen/Desktop/15696369_10211012517859532_1890527914_o.jpg

Tak tak! Her har i et billede (tror jeg, er sgu i tvivl om i kan se det...)

Det er netop kommet retur fra urmageren, så nu kan julefreden sænke sig :)

Prisen lød på 4200€, men fik handlet den ned til 4100€..

Så en ganske fin pris og trods der smides lidt oveni for klinkehjulene, rammer det vidst stadig indenfor hvad der er en yderst acceptabel pris :)

Vi kan ikke se det :'(
Svar
Billeder skal enten uploades til en hostingservice som f.eks Imgur eller Photobucket, hvorefter man kan kopiere det generede link og indsætte det i tekstfeltetet herinde, eller også uploades direkte via app'en Tapatalk (som også øvrigt er super til fora generelt).
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)