07-12-2016, 04:16 PM
Så kom der en ny Lange 1 med månefase. Herunder ses de tre versioner og jeg er vild med dem alle :-)

Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
ALS
|
|
07-12-2016, 04:16 PM
Så kom der en ny Lange 1 med månefase. Herunder ses de tre versioner og jeg er vild med dem alle :-)
![]() ![]()
07-12-2016, 04:30 PM
Selve designet er jo så lækkert, som det overhovedet kan være, men jeg må sige, at den blå farve i øverste og nederste billede passer ikke rigtigt til uret, synes jeg.
Jeg kunne måske også godt undvære gangreserveindikatoren for at gøre det helt clean /Mads
07-12-2016, 07:00 PM
Måske de lyse skiver skulle have en chance IRL kunne virke som om ovenstående billeder er lidt til den ferske side mht. den blå nuance.
Og med al respekt er det vel sjældent ALS ikke har en tanke med deres finish.... Tillader mig lige lidt mere media. https://www.youtube.com/watch?v=1hEeD1g5JLM ![]() Mvh. Benny
07-12-2016, 07:03 PM
Jeg er enig i at de på billederne ser lidt lyse ud, men jeg er også overbevist om at det ikke er helt tosset IRL :-)
07-12-2016, 08:36 PM
De er flotte i virkeligheden. Jeg har ligge savlet over dem i London.
07-12-2016, 10:39 PM
De er altså bare superlækre, hold da k... sådan et kunne jeg godt tænke mig
@MadsA: jeg er enig i at det ville være endnu mere elegant uden gangreserveindikator, men omvendt så giver den komplikation altså rigtig god mening på et ur med manuelt værk. Mvh
Morten
07-12-2016, 10:41 PM
Jeg elsker gangreserve indikatoren :-)
08-12-2016, 12:28 AM
Hvor genialt er det lige at den blå disk fungerer som en dag/nat indikator og drejer rundt uafhængig af selve månen. Så den lyseblå (klar himmel) er dag og om aftenen/natten kommer stjernerne frem, alt imens selve månen følger sin egen cyklus.
I LOVE IT...... Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
08-12-2016, 08:24 AM
Den sort skivede spiller max!
vh. Jon -------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
08-12-2016, 09:35 AM
Jeg er med på, at gangreserveindikatoren er praktisk anvendelig, men den forstyrrer mit syn
Kunne den have være placeret på bagsiden i stedet? Tja Ydermere så synes jeg, at man måske skulle have adskilt sekunder subdail fra time/minut. Jeg er stadig vild med uret, men man kan jo godt være lidt kritisk /Mads |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|