Vacheron service
#1
Hej 

Er der nogen som kan henvise til hvor man kan få serviceret VC i DK ?

Og er det meget dyrt i forhold til service på f.eks Rolex?

PÅ forhånd manghe tak.

Mvh Theis
#2
Jeg har for ca. 2 år siden fået tilbud (uden de havde uret, så nærmere et overslag) fra Klarlund på service af et Overseas Chrono og det lød på omkring 18k. Det skulle i øvrigt til Schweiz idet de ikke kunne lave det selv og jeg skulle regne med nogle måneder.
#3
Hej Kim, 

Det lyder søreme ikke helt billigt Icon_drool

Men det er nok fordi det skal en tur til Schweitz...måske er der nogen herhjemme som kan gøre det billigere ? Klarlund er jo lidt i den dyre ende.

Mange tak for hjælpen  Icon_smil

BH Theis
#4
Prøv at hør HoroloGeek(i Odense), de plejer at kunne trylle Icon_smil
[-]
  • TBP
#5
OK mange tak

Jeg talte lige med Mølbak - han tager helst ikke VC ind pga manglende adgang til reservedele
#6
Der er rigtig mange gode uafhængige urmagere i DK og jeg bruger selv Vintageure.dk's en del. Desværre er problemet med reservedele ikke noget nyt og det begrænser de uafhængige.
#7
Tit er det også billigere at få det serviceret i Tyskland (ligesom med biler og bajer) Icon_Up
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • TBP
#8
Service på bajere? Det klarer man da selv Icon_rul
[-]
  • TBP
#9
Bajere er ligesom ure, hvis du har haft dem en 5-10 år (afhængig af mærke og alkohol procent), så skal de helst serviceres og muligvis have skiftet dele af indmaden, inden indtagelse.

Vintage bajere er en helt anden snak, da det kan være svært at finde reservedele, selv i Tyskland.
[-]
  • TBP, whoa
#10
Der tog tråden vidst en skæv drejning, hvilket jeg nok godt havde set komme Icon_lol
If you ain't using it, you abusing it!




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)