De er ikke så tosset, de japanere til at lave ure
Jeg er da vildt begejstret for denne nye klokke.

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Kommer nok ikke bag på nogen at jeg er meget enig i din påstand Icon_blink
Men Orient er jo også ejet Seiko så de har en god "bank" at trække stumper/viden fra. Icon_cool

Tillykke med det Michael. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(05-11-2016, 09:48 PM)Stensbjerg Skrev: Kommer nok ikke bag på nogen at jeg er meget enig i din påstand Icon_blink
Men Orient er jo også ejet Seiko så de har en god "bank" at trække stumper/viden fra. Icon_cool

Mange tak  Icon_smil

Jeg har lige et lille hængeparti angående den manglende helium-ventil, hvor jeg ikke helt forstår hvordan man kan undgå den i et ur der er tiltænkt at arbejde på de dybder. Jeg ved at de har tænkt på det, men hvordan ?

Vh. Michael

Svar
Lidt billeder af den nye dykker

İmage
İmage
İmage

Vh. Michael

[-]
  • Smilla, Vognmanden
Svar
Lækkert ur og flotte billeder
Mvh Kim 
Svar
Forrygende billeder, som sædvanlig, Michael !! Icon_party

Det er et rigtig flot ur, men det kræver nok også et seriøst håndled, at bære det - men det har du jo ! Tillykke med uret !! Icon_flag Icon_flag
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Mange tak Icon_smil Icon_Up

Svar
Fed fed! Tit kigget på den men for stor til mig! Elsker der er PR på, alt for få dykkere der har det!

/insert clever or funny note here\
Svar
(05-11-2016, 10:48 PM)Miwes Skrev:
(05-11-2016, 09:48 PM)Stensbjerg Skrev: Kommer nok ikke bag på nogen at jeg er meget enig i din påstand Icon_blink

Mange tak  Icon_smil

Jeg har lige et lille hængeparti angående den manglende helium-ventil, hvor jeg ikke helt forstår hvordan man kan undgå den i et ur der er tiltænkt at arbejde på de dybder. Jeg ved at de har tænkt på det, men hvordan ?

Vh. Michael

Mit bedste bud er at de bruger Seikos L pakning,
Som netop gør at man ikke behøver det ekstra "hul" i kassen som en helium skrue giver.

Min 600m MMer har heller ikke helium skrue. Icon_blink
Jeg syntes det er fedt at de løser udfordringen på den måde, Seiko muskler  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Miwes
Svar
Nu er der jo ingen Seiko dele i et Orient. De er blot ejet af Seiko. Men bruger deres egne værker.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)