Super Combat B3
Jeg modtog i dag en pakke jeg har ventet på i en uges tid, hvilket kan føles som lang tid når man nu endelig har trykt på 'pay' hehe

Lækkert ur, jeg har helt sikkert fået meget ur for pengene :)

Glæder mig til at se hvor lang tids power reserve den har og hvor præcist det går.

Det er mit første ur med mekanisk ETA værk, det tikker en del højere end miyota og de quartz ure jeg har haft.

Lumen er som forventet fantastisk, ingen overraskelse dér.

Det er også fedt at der er lidt at vælge imellem mht. medfølgende remme.

Med deres mekaniske/automatic ure er der 4 års garanti udover livstids service og tids justeringer. Det er ikke altid man får det med når man shopper ur :)

Her er et par billeder jeg tog, kort efter jeg fik uret.İmageİmageİmageİmageİmageİmageİmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Møller
Svar
Tillykke med det! De laver altså nogen fede ure! Og vildt med den service aftale!

/insert clever or funny note here\
[-]
  • arsenio3d
Svar
Så har du da ikke købt det ved den danske forhandler med de garantier.
Svar
(24-10-2016, 09:27 PM)whoa Skrev: Tillykke med det! De laver altså nogen fede ure! Og vildt med den service aftale!

Enig, de har nogle ure som jeg synes er rigtigt fede!

(25-10-2016, 09:14 AM)Lille Nørd Skrev: Så har du da ikke købt det ved den danske forhandler med de garantier.

Nej den er købt igennem lum tecs Europæiske distributør, så sparede jeg også lige en 7-8.000kr ifht. den Danske.

[-]
  • rlj, whoa
Svar
Det var da noget af en besparelse! Hvor købte du siger du? Er deres Lume så vild som man siger?

[-]
  • arsenio3d
Svar
(25-10-2016, 10:33 AM)whoa Skrev: Det var da noget af en besparelse! Hvor købte du siger du? Er deres Lume så vild som man siger?

Købte den hos kabtime.eu

Deres lume er fantastisk :)
Det hjælper også på det at tallene osv. er større.

İmage

[-]
  • whoa
Svar
Lidt store til min smag, men ikke desto mindre super fede ure. Tillykke Icon_e_biggrin1
Svar
(25-10-2016, 02:59 PM)KimT Skrev: Lidt store til min smag, men ikke desto mindre super fede ure. Tillykke Icon_e_biggrin1

Tak :)

Den her super combat er på 45mm hvor det i bronze er 43mm

Jeg holder nok her, synes det er lige akkurat passende til mit håndled.

Nu er uret også lidt mørkt og med sort skive, så det springer ikke så meget i øjnene som hvis det havde været poleret stål osv. :)

Svar
Jeg er enig i at mørke ure virker mindre og mit tidligere Panerai 4A (som var sort) virkede klart bedre på min arm end tilsvarende i stål. Min smertegrænse ligger dog omkring 44mm og jeg foretrækker 40 til 42mm men det er udelukkende baseret på smag, da mine håndled egentlig er ret store og som sådan sagtens kan bære større.
Svar
(25-10-2016, 06:26 PM)KimT Skrev: Jeg er enig i at mørke ure virker mindre og mit tidligere Panerai 4A (som var sort) virkede klart bedre på min arm end tilsvarende i stål. Min smertegrænse ligger dog omkring 44mm og jeg foretrækker 40 til 42mm men det er udelukkende baseret på smag, da mine håndled egentlig er ret store og som sådan sagtens kan bære større.

Panerai SKAL jo være store :D en eller anden dag vil jeg gerne købe et, helt klart et drømme ur for mig.

Jeg tror at det er kameraet og makrofunktion som også får uret til at 'poppe' mere ud og se større ud end hvad jeg føler når jeg kigger på det 'live'.

Uret er lige stoppet med at løbe efter 53 timer og 30 minutter.

Det er da godkendt! :)

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)