Pille led af Tudor lænke
#11
Her på hovedsiden sælges også et perfekt værktøj til formålet. Dyrt, men kvalitet https://vintageure.dk/shop/
Svar
#12
(21-10-2016, 09:23 PM)stenstrupigen Skrev:
(21-10-2016, 11:48 AM)TioMalo Skrev:  
Hos Klarlund svinger det fra yderst venlighed, hjælpsomhed og gratis assistance ved småting til det absurde, f. ex. hvor jeg ikke fik lov til at betale alene for skift af et nyt kronrør i et forvejen serviceret vintage Rolex men skulle betale et nyt eftersyn, kr. 7.200 og så få kronrøret monteret på. No joke. Dette som "strafgebyr" for det at mit ur var serviceret hos en uafhængig urmager.


Hvorfor ikke bare gå til den uafhængige urmager og få kronerøret ?


Det var et andet persons ur, jeg havde lovet at hjælpe med, og skulle gå meget hurtigt. Jeg troede at der ikke var de to - tre dage til rådighed, det ville tage den "uafhængige urmager" at skaffe kronerøret.
Den tid har der efterfølgende altid været Icon_blink .
Jeg forstår dit forsøg for at være ironisk og sprede troen på det at kun den autoriseret urmager kan skaffe delerne. Det mislykkes dog pga. at "den uafhængige" kan sagtens skaffe de fleste almindelige sliddele i et - par dage. I hver fald de kvikke urmagere som har optaget at der findes noget som hedder "internet". Og nej, jeg kommer ikke med navne, du følger jo meget aktivt med her og ved sikkert hvem kan. For en god ordens skyld, det jeg taler om er Rolex, Omega og andre "almindelige" ure fra den bedre ende af skalaen.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#13
Jeg aner ikke hvem de kvikke urmagere er
Svar
#14
Var forbi Klarlund i Ny Østergade i dag, det kostede gratis at få tilpasset det, så fin service. Han sagde i øvrigt man blot kunne bruge en 1 mm skruetrækker, når man skal skifte remmen, selvom det nok krævede lidt øvelse.

Må hellere lige smide et billede af uret, selvom det er ret "standard" herinde.

İmage
[-]
  • 116520, tg
Svar
#15
Godt service som altid hos Klarlund og der er ikke mere standard over det ur, end det meste vi andre viser. Fedt, fedt ur :icon_up:
Svar
#16
Der er nu ikke billeder af det sorte så ofte. Det ser godt ud :-)
Svar
#17
Nice, de mangler bare at lave det lidt mindre så ville det simpelthen værRME HDSPe AIO
Vær den første til at skrive en anmeldelse RME uhyggelig du
Svar
#18
I får også lige et af lumen, synes den ser mere blå ud på billedet end real life

İmage
Svar
#19
Der er blus på Icon_e_biggrin1
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)