Tilbehør til jeres ure
#11
Jeg er enig, brug konens tandbørste... men det er nu mest fordi jeg selv bruger en el-tandbørste.
Svar
#12
God tråd for her kan jeg vist også være med.


İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Mvh. PHO
Svar
#13
Wow, tak for de mange gode bidrag allerede.  Icon_not

Jeg har desværre slet ikke haft tid til at svare grundet sygdom, men får lige kigget de forskellige gode indlæg igennem og svaret jer. Fedt i bakker op, og dejligt at se de mange variationer og udtryk urene får, med de forskellige remme. Super fedt at se.
Svar
#14
(14-10-2016, 05:08 PM)KimT Skrev: Jeg er stor fan af natoremme i alle afskygninger og nyder at - for små midler - at kunne skifte udseende på mine ure. Ydermere kan jeg også sagtens finde på at smide uoriginale remme på mine ure, samt læder på dykkerure, dog altid kun i massivt kernelæder, da de sagtens kan tåle det.

Til inspiration får du lige en bunke billeder fra min nuværende telefon, selvom jeg har skiftet for nylig og det er begrænset hvor mange urbilleder jeg har på den.

Hold nu op det ser godt ud KimT, fede billeder og mange gode variationer.

Især dine Speedmastere er jeg vild med, de bærer bare en natorem så godt. Icon_drool

(14-10-2016, 05:32 PM)whoa Skrev: Bruger også tit nato remme, er ikke helt blevet fan af læder endnu! Men elsker som forskellige remme ændrer et urs udseende!

Fede billeder whoa, især dit Hexa bærer natoremmen rigtig godt.

Er det primært at æstetiske grunde du skifter, eller er der også mere praktiske grunde hertil - nu tænker jeg i forhold til dit arbejde osv?

(14-10-2016, 08:54 PM)cfnissen Skrev: Sjov tråd. Det overrasker mig altid hvor meget et ur skifter karakter når man skifter rem. Her er nogle af mine eksempler.

Tak Claus, syntes den var meget relevant. Du har bestemt været medvirkende til at give mig nogle ideer, med dine fine billeder.

(14-10-2016, 11:37 PM)Geodoc Skrev: Jeg tillader mig, at tolke og besvare indlægget i overensstemmelse med:
"I den forbindelse kunne det være interessant at se de forskellige variationer af lænker, læder, Nato og andet som I bruger..."
... hvor jeg også medtager, "og andet som I bruger".

Med venlig hilsen - Geodoc

Hold nu op det var et lærerigt indlæg, meget interessant. Jeg havde slet ikke tænkt tråden sådan, du hævede lige niveauet et par trin, så stor tak for det. Icon_not
Svar
#15
(19-10-2016, 11:20 AM)Willecke Skrev: Fede billeder whoa, især dit Hexa bærer natoremmen rigtig godt.

Er det primært at æstetiske grunde du skifter, eller er der også mere praktiske grunde hertil - nu tænker jeg i forhold til dit arbejde osv?

Mange tak! Det er lidt en blanding af komfort og udseende, og egentlig også fordi jeg som skrevet syntes at urene kan ændre voldsomt udtryk afhængig af hvilken rem man han på! Det er en billig måde at få "nyt ur" på! Så variation er en stor del af det! Heldigvis er de fleste af dem jeg går meget med 22mm imellem hornene så mange af remmene passer på de samme!

Og er der varmt er en nato svær at slå af pinden mht komfort! Samt uret bliver væsentligt lettere end med lænke!


/insert clever or funny note here\
Svar
#16
(19-10-2016, 01:37 PM)whoa Skrev:
(19-10-2016, 11:20 AM)Willecke Skrev: Fede billeder whoa, især dit Hexa bærer natoremmen rigtig godt.

Er det primært at æstetiske grunde du skifter, eller er der også mere praktiske grunde hertil - nu tænker jeg i forhold til dit arbejde osv?

Mange tak! Det er lidt en blanding af komfort og udseende, og egentlig også fordi jeg som skrevet syntes at urene kan ændre voldsomt udtryk afhængig af hvilken rem man han på! Det er en billig måde at få "nyt ur" på! Så variation er en stor del af det! Heldigvis er de fleste af dem jeg går meget med 22mm imellem hornene så mange af remmene passer på de samme!

Og er der varmt er en nato svær at slå af pinden mht komfort! Samt uret bliver væsentligt lettere end med lænke!


/insert clever or funny note here\

Jeg syntes personligt også at en natorem giver et mere casual/afslappet look, og så er det praktisk til hverdag hvis man som jeg er skrivebordsbundet hele dagen - det sparer i hvert fald stållænken for nogle kedelige ridser forestiller jeg mig. Icon_computer
Svar
#17
(19-10-2016, 02:16 PM)Willecke Skrev:
(19-10-2016, 01:37 PM)whoa Skrev:
(19-10-2016, 11:20 AM)Willecke Skrev: Fede billeder whoa, især dit Hexa bærer natoremmen rigtig godt.

Er det primært at æstetiske grunde du skifter, eller er der også mere praktiske grunde hertil - nu tænker jeg i forhold til dit arbejde osv?

Mange tak! Det er lidt en blanding af komfort og udseende, og egentlig også fordi jeg som skrevet syntes at urene kan ændre voldsomt udtryk afhængig af hvilken rem man han på! Det er en billig måde at få "nyt ur" på! Så variation er en stor del af det! Heldigvis er de fleste af dem jeg går meget med 22mm imellem hornene så mange af remmene passer på de samme!

Og er der varmt er en nato svær at slå af pinden mht komfort! Samt uret bliver væsentligt lettere end med lænke!


/insert clever or funny note here\

Jeg syntes personligt også at en natorem giver et mere casual/afslappet look, og så er det praktisk til hverdag hvis man som jeg er skrivebordsbundet hele dagen - det sparer i hvert fald stållænken for nogle kedelige ridser forestiller jeg mig. Icon_computer
Det gør det helt sikkert! Og en lidt nem måde at få lidt farve på også feks!

/insert clever or funny note here\
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)