Handel på Dream Watch
#1
Jeg overvejer at købe et brugt Rolex 116610LN på dreamwatch.dk hvad er jeres erfaringer med sitet? Og hvad skal men være opmærksom på når man køber brugt?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#2
Micki er en super good guy. Har lavet en byttehandel med ham der involverede ure i +100k klassen. Har set flere gange ure jeg var på jagt efter til en meget fornuftig pris men nåede det ikke før de blev solgt til anden side. Jeg vil mene, at du som køber får enten 1årig, hvis ikke 2årig garanti fra ham (dreamwatch) og hvis din Rolex er af nyere dato og der følger 5 årig garanti så er der jo ikke ret meget at tænke over. Jeg går ud fra at du har sonderet terræn og kender prisleje for pågældende ur. Du kan sikkert finde par feedback om ham i good guys/bad guys forum her.
Svar
#3
(14-10-2016, 02:21 PM)dwndler Skrev: Micki er en super good guy. Har lavet en byttehandel med ham der involverede ure i +100k klassen. Har set flere gange ure jeg var på jagt efter til en meget fornuftig pris men nåede det ikke før de blev solgt til anden side. Jeg vil mene, at du som køber får enten 1årig, hvis ikke 2årig garanti fra ham (dreamwatch) og hvis din Rolex er af nyere dato og der følger 5 årig garanti så er der jo ikke ret meget at tænke over. Jeg går ud fra at du har sonderet terræn og kender prisleje for pågældende ur. Du kan sikkert finde par feedback om ham i good guys/bad guys forum her.

Okay mange tak for uddybende svar. Ja det er netop denne sælger jeg er i forbindelse med, synes også at han virker som en fin fyr. Ja jeg har sonderet terrænet godt og grundigt I forvejen. Jeg er rigtig glad for at høre om dine gode erfaringer!



Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#4
Du kan uden at blinke handle trygt med Micki Icon_Up
[-]
  • Møller
Svar
#5
Hej
Ham kan du roligt handle med. Super flink og seriøs han beskriver ure realistisk
Jeg har handlet med ham 2 gange og gør det gerne igen.. når der er "urpenge" igen

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Svar
#6
99.99% perfekt
Svar
#7
100% good guy Icon_Up
Svar
#8
Absolut og 100% thumbs up for Mickey.
Svar
#9
Har handlet flere gange med Micki og er hver gang blevet behandlet 200% tilfredsstillende - super good guy !! Du kan trygt handle med ham !! Icon_party Icon_party
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#10
Icon_+1
Enig med de øvrige herinde... har prøvet det "hele". Køb, salg og kommision, samt behagelige samtaler.
Der er ikke det fjerneste at bekymre sig om!
/Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)