hjælp til køb af Omega Constellation Pie Pan
#11
Mange tak for de særdeles kompetente post's.

Nu vil jeg starte forhandling om pris, vilkår med sælger.
Som tidligere tilbyder han, at urmageren laver et service for 100 euro. Skal jeg gå for dette, eller vil I som PN foreslår få dette foretaget I Danmark? (hvad ville dette koste 2-2.500,- ?)

Hvad ville en rimelig pris være for denne Constellation?

Mange hilsner, Erik
Svar
#12
Ville i vente en stund inden et evt. service?
Svar
#13
Til sammenligning er mit Ref. 168.005
Cal. 561
Serienummer 20 mio., altså ca. 1963

İmage
/
Kristen
Svar
#14
(22-09-2016, 05:35 PM)erik nielsen Skrev: Mange tak for de særdeles kompetente post's.

Nu vil jeg starte forhandling om pris, vilkår med sælger.
Som tidligere tilbyder han, at urmageren laver et service for 100 euro. Skal jeg gå for dette, eller vil I som PN foreslår få dette foretaget I Danmark? (hvad ville dette koste 2-2.500,- ?)

Hvad ville en rimelig pris være for denne Constellation?

Mange hilsner, Erik

1. Jeg ville ikke lade sælger servicere den men derimod finde en urmager hjemme - der er mange kompetente og vi har alle vore favoritter!
- Måske den slet ikke har brug for service right away - den svinger jo fino nok og er resten af funktionaliteten i orden - ja så ville jeg vente med service!

2. Skal den have service - hvor bor du henne i landet?
Hvis Kbh. så kan jeg anbefale flere - hvis ikke.....
 - Så er P.N.  jo også selv en af landets bedste til den slags ældre Omega herrrer - så skulle det blive aktuelt så kunne du smide ham en besked via besked systemet herinde?  Icon_Up

3. Prisen på grisen - det afhænger sq af en del - 12k måske - hvis vel at mærke skiven er original og oprindelig = not reprinted nor refinished!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#15
Hejsan.

Jeg glemte helt at takke mange gange for hjælpen herinde, uden den var jeg ikke så sikker på at jeg havde købt. Jeg fik halet uret i land for 11.700,- inkl. fragt.

God weekend.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)