18-09-2016, 10:03 PM
Er det muligt at der findes en internet side som viser oplag af produceret citizens ure for hver enkelt model erupæisk og fra asien ??
mvh
mvh
NOB
produktionsdata
|
18-09-2016, 10:03 PM
Er det muligt at der findes en internet side som viser oplag af produceret citizens ure for hver enkelt model erupæisk og fra asien ??
mvh NOB
24-09-2016, 11:25 AM
(18-09-2016, 10:03 PM)nob Skrev: Er det muligt at der findes en internet side som viser oplag af produceret citizens ure for hver enkelt model erupæisk og fra asien ?? Masser af hvis du skal vide produktionsdatoen, dog den med produktionsmængder tror jeg ikke de vil ude med. Generelt, brug Google. Hvad mener du med "europæiske modeller" ?? Citizen produceres i Japan og i diverse samlingsenheder i østen. Mvh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! )
11-10-2016, 04:24 PM
(24-09-2016, 11:25 AM)TioMalo Skrev:(18-09-2016, 10:03 PM)nob Skrev: Er det muligt at der findes en internet side som viser oplag af produceret citizens ure for hver enkelt model erupæisk og fra asien ?? Det er min forståelse at ikke alle modeller kommer til EU da Citizens vælger at målrette visse modeller til deres egen verdensdel. At jeg kan have mixet det med orient eller anden brand skal jeg være usagt. mvh. Nob NOB
12-10-2016, 11:50 AM
(11-10-2016, 04:24 PM)nob Skrev:(24-09-2016, 11:25 AM)TioMalo Skrev:(18-09-2016, 10:03 PM)nob Skrev: Er det muligt at der findes en internet side som viser oplag af produceret citizens ure for hver enkelt model erupæisk og fra asien ?? Jeps, Citizen og så vidt jeg forstår alle andre østproducenter målretter deres modeller beroende på i hvilken verdensdel de skal sælges. Men de produceres stadigvæk ikke i Europa. Men nok om det. I østen produceres ure som, specielt i forhold til udsalgsprisen, giver meget for hver krone vi bruger for at købe dem. Ikke noget high end (på trods af at også det findes, specielt hos Seiko) men ure som tåler lidt af hvert, og hvad angår de modeller jeg selv ejer og er interesseret af er robuste og vandtætte og koster close to nothing Anbefales varmt. Og la´ mig nævne at jeg er ellers - stort set - kun interesseret af Rolex. Så langt man ikke forventer at et f. ex. Seiko dykker vil kvalitetsmæssigt give baghjul for Rolex Submarinere skammer japsere ikke at være linet op med Subs. Vh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! ) |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|