Vacherons Constantin Overseas 42042
Hej 

Jeg er blevet interesseret i Vacherons ref 42042 - jeg tænkte om der er nogen som har erfaring med dette ur? Jeg er tøvende overfor størrelsen på 37 mm - har det bedst med 39-40 mm og synes at Datejust på 36mm er for lille til mig.

Jeg synes umiddelbart det virker som om at Vacherons 42042 har en lidt bedre størrelse set på håndledet - måske på grund af kassen og også lænkens form ?

Virker som om man kan købe dette ur som vel kan betragtes "high end" for mellem k30-k40. 

Vil blive glad for alle kommentarer :)

Jeg ville vedhæfte foto men kan ikke huske hvordan ? 

Bedste hilsner
Svar
Det er bestemt et klasse ur, du har kig på. Jeg har selv haft den udgave ref. 42042. Jeg er ganske tilfreds med ure på omkring 35 mm, så jeg var ikke urolig over de 37 mm. Jeg synes ikke VC'en virker stor på håndleddet. Den passer meget godt til sine 37 mm Icon_smil
Hvis du vil have det lidt større, skal du prøve Chronografen ref. 49140 på 40 mm. Den købte jeg senere. De er selvfølgelig dyrere, men dog også til at komme i nærheden af. Under alle omstændigheder bliver du ikke skuffet over VC. Det er topkvalitet.
İmage
JK
Svar
Mange tak for input - jeg prøver at kigge mere på ref 49140 - super flot ur  Icon_smil Icon_smil
Svar
Hej TBP

Jeg har sådan en fætter her til salg
İmage
Ref 49150 / B01A

Hvis det har interesse, må du gerne skrive mig en privat besked. Så kan vi snakke nærmere.

Mvh Daniel
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)