Raymond Weil Freelancer - for meget old-school Daytona?
Hvad tænker i om det her - jeg kan virkelig godt lide looket og de 43,5 mm. Men er det lidt for meget inspireret af de gamle/vintage Daytona?

https://www.hodinkee.com/articles/the-ra...dent-brand

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Jeg kan godt se lidt ligheder med et Daytona, men synes det har et meget selvstændigt look. Kan virkelig godt lide designet og detaljen men en ekstra pusher til dato, men ville personligt fortrække en mindre diameter på omkring 40 til 41mm.

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar
Synes bestemt ikke der er for meget Daytona over den, og hvis du kan lide den: GO FOR IT Icon_Up
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • Stensbjerg
Svar
Jeg har vænnet mig til store ure og synes 40mm er for småt til mine håndled - derfor passer de 43,5mm mig rigtig godt. Jeg synes det er et superflot ur, men mit problem er, at det synes jeg om rigtig mange ure og man har jo ikke råd til at købe dem allesammen...desværre. Så det er ikke et jeg investerer i lige nu, men synes det er et fedt ur.
Svar
Mange producenter har i tidens løb lavet modeller med Panda skive. Denne er, efter min mening, tilpas "sin egen" og ikke et rip-off. På nogle fronter minder den mere om old school Heuer end Daytona. Sådan ser man jo ting lidt forskelligt Icon_blink Fin størrelse! Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)