Daytona ref 116500
#1
Er nogen stødt på det hos en AD i det ganske land?

Daytona 116520 har aldrig sagt mig noget pga lunetten. Men nu den er blevet sort, har dette ændret sig lidt og en appetit for at prøve uret har meldt sig  Icon_head


İmage
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#2
Nej desværre, men jeg må tilstå at den nye Daytona med sort lunette ikke sagde mig noget til at begynde med, men må tilstå at den taler sit tydelige sprog "prøv mig" :-)

Er dog mest tilhænger af udgaven med hvid skive :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
[-]
  • phrede
Svar
#3
Du skulle da bare have købt en ref.624, hvis det er fordi den manglende sorte lunette har holdt dig tilbage Icon_lol Icon_lol
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • phrede
Svar
#4
(26-07-2016, 12:39 AM)jacobzimmer Skrev: Du skulle da bare have købt en ref.624, hvis det er fordi den manglende sorte lunette har holdt dig tilbage  Icon_lol  Icon_lol

Jeg flueknepper lige her - du mangler vist et tal i det ref. nummer ... 624X... :-) 

vh . jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#5
Du får dit ét tal her Jon :D
1


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#6
(25-07-2016, 11:53 PM)T.Hansen Skrev: Nej desværre, men jeg må tilstå at den nye Daytona med sort lunette ikke sagde mig noget til at begynde med, men må tilstå at den taler sit tydelige sprog "prøv mig" :-)

Er dog mest tilhænger af udgaven med hvid skive :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk

Som mit brugernavn antyder kan jeg mægtigt godt lide den "gamle" 116520, både med hvid og med sort skive.

Den nye syntes jeg ser fantastisk ud med den sorte skive der matcher lynetten, men modsat T.Hansen syntes jeg altså det ser helt forkert ud med hvid skive og sort lynette.
Mvh
Morten
[-]
  • phrede, T.Hansen
Svar
#7
Jeg er vild med det (sort skive).
[-]
  • phrede
Svar
#8
Sig mig, ved nogen om skiven er satin? Den kunne godt se lidt ud som den gør på et SD


- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#9
(25-07-2016, 11:40 PM)phrede Skrev: Er nogen stødt på det hos en AD i det ganske land?

Daytona 116520 har aldrig sagt mig noget pga lunetten. Men nu den er blevet sort, har dette ændret sig lidt og en appetit for at prøve uret har meldt sig  Icon_head


İmage


DET dér ........... det er altså bare kræs !!!!  Icon_not Icon_not

Jeg har aldrig været forblændet af Daytona (bortset lige fra de helt uopnåelige vintage modeller), men den dér kunne jeg godt !!!!!  Icon_hjerte
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • phrede, T.Hansen
Svar
#10
LIGE PRÆCIS!


- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)