lidt inside omkring Rolex brokers i EU
#1
I forbindelse med jeg købte 216570, fra en forhandler i UK til en ret billig pris, stadig i plastic - så undrede jeg mig over hvordan det kunne sælges så billigt.

Han forklarede så (måske nogen vidste det allerede)

Der findes 3-4 brokers i EU, som får lov til at købe overskudsure fra AD´er - Min sælger, siger at de typisk køber med 20-30% rabat - og vi snakker hundrevis af ure ad gangen.

Min sælger, fortæller så, at han ved en tilfældighed, fik kontakt til sådan en broker og rejste ud for at møde ham.

Han skal så aftage 50-100 ure ad gangen fra en broker.

I mit tilfælde havde han fået 4 x 216570 hjem, hvor jeg så fik fat i det sidste sorte.

Prisen, var en faktor for mit valg, men bestemt også at det kom helt ubrugt og i plastic.

Hvis nogen kigger efter ure fra UK, så kan jeg varmt anbefale ham - 

http://www.topnotch-watches.co.uk/
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#2
Uden helt at vide det er urene på hans side special billige.?
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#3
(15-07-2016, 08:39 PM)Stensbjerg Skrev: Uden helt at vide det er urene på hans side special billige.?

Lige det jeg sprang på var ganske fint
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#4
Hvis det er rigtigt, at jeg kan få mig en GMT Pepsi hvidguld til knap 60.000 DKK så tager jeg prompte til UK. Det er mere end 100.000 DKK under pris.. Kan det mon være rigtigt?
Svar
#5
(18-07-2016, 04:01 PM)Pepsi Skrev: Hvis det er rigtigt, at jeg kan få mig en GMT Pepsi hvidguld til knap 60.000 DKK så tager jeg prompte til UK. Det er mere end 100.000 DKK under pris.. Kan det mon være rigtigt?


Ja, det er rigtigt. Uret er dog ikke nyt men fra 2014 og ikke WG men SS, pyntet til med aftermarket pepsi-lynette at ligne et...

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#6
det ligner nogenlunde de priser som i Danmark.
Svar
#7
Når noget lyder for godt til at være sandt Er det, Det sjældent  Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#8
Har for en time siden sendt dem en forespørgsel. Kan være det er et pudsigt tilfælde, men er lige blevet ringet op af en eller anden phoner fra uk som tilbyder en trading account.

Andre der har oplevet det samme?
[-]
  • zzup
Svar
#9
(02-08-2016, 11:08 AM)Watch Out 7200 Skrev: Har for en time siden sendt dem en forespørgsel. Kan være det er et pudsigt tilfælde, men er lige blevet ringet op af en eller anden phoner fra uk som tilbyder en trading account.

Andre der har oplevet det samme?


Ja da - men, jeg vil påstå at det ikke nødvendigvis er modtageren af din forespørgsel som har solgt din data videre men de her trading account hustlere som på en eller anden snedig måde hakker sig til info om dig.
Det samme sker ofte når jeg har talt / mailet / SMS´et med min revisor i UK...
Mystisk - og irriterende men det er bare at lægge på når de prøver at sælge solskind og medvind kilovis, "only for you my friend".

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#10
oplevede det samme - Men, det var faktisk efter min første kontakt til Chrono24
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)