Impulskøb, Omega Seamaster DeVille
#11
(20-06-2016, 09:56 AM)dwndler Skrev:
(20-06-2016, 09:47 AM)Hyldager Skrev:
(20-06-2016, 09:40 AM)dwndler Skrev: Jørgen (og par andre vintage urmagere i byen) holder lukket både i dag og i morgen .

På butikkens facebook side står der ellers at han holder åben mandag til fredag fra 11-17:30. Men der står så også et andet sted kan jeg se at han, som du siger, holder lukket mandag og tirsdag. Jeg venter til onsdag, tak for info.

Det er noget tid siden jeg var forbi ham men før i tiden var det som regel mandag og også tirsdag både han og Bo holdt lukket.
Det er noget Ivan (SVAJTS) også gør men hvis du bor tæt på kan du altid smutte forbi og tjekke.

Bo Mølbak? Jeg bor relativt tæt på hans butik på Østre Farimagsgade, det er lidt nemmere for mig end Krognos. Går ikke ud fra der er den store forskel på hvilken jeg vælger af de to? Men jeg venter bare til onsdag, så jeg er 100% sikker på de har åbent. :)
Svar
#12
Ja, Bo Mølbak. Ingen erfaring men du kan evt. prøve Ravnkilde på Østerbrogade 150 i morgen. Så på deres hjemmeside, at de holder lukket i dag.
Svar
#13
En lille opdatering.

Så har jeg været forbi Krognos. Flink mand, og han ved tydeligvis hvad han snakker om. Han testede uret, og sagde at det gik 10 sekunder for hurtigt om dagen, og vurderede uret til at være i flot stand. Glasset fejlede ingenting, de skrammer man kan se på billedet imellem 1 og 2 er i skiven og ikke i glasset.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)