28-05-2016, 11:14 AM
Normalt så holder jeg mig fra de lidt mindre ure, men her har jeg valgt at gøre en undtagelse kombineret af flere årsager: Skiven, værket, kassen og den samlede patinering!
Det er en tæt på 60 år gammel søhest med brede horn, der gør uret lidt større og uret har det legendariske non date cal. 501 værk i motor rummet!
Det er med original sort cross hair skive med "stardust" patina...
- sorte skiver er langt de sværeste at finde originale!
Også er de svære at fotografere, især for en der ikke rigtig magter eller går op i den del af det...
Kassen er måske upoleret? men ellers tæt derpå - stadig med fabriks finish på hornene!
Det ser sq meget godt ud med enten army grøn NATO tråd eller vintage læder NATO tråd - IMO....
Vh. Jon
Det er en tæt på 60 år gammel søhest med brede horn, der gør uret lidt større og uret har det legendariske non date cal. 501 værk i motor rummet!
Det er med original sort cross hair skive med "stardust" patina...
- sorte skiver er langt de sværeste at finde originale!
Også er de svære at fotografere, især for en der ikke rigtig magter eller går op i den del af det...
Kassen er måske upoleret? men ellers tæt derpå - stadig med fabriks finish på hornene!
Det ser sq meget godt ud med enten army grøn NATO tråd eller vintage læder NATO tråd - IMO....
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....