Nye modeller fra Panerai
#1
Og det bliver et klart nej herfra. Designet kan jeg som sådan godt lide, og var nok lige hvad Panerai manglede.

Men en vandtæthed til 30m, automatik værk(manuelt er muligt) samt en pris på 75.000.kr(på stål modellen)?! Så bliver et kæmpe nej tak. Min gamle 372'er havde værk og finish som et ur til 20.000.kr, når man sammenligner med lign. ure i prisklassen. Så for mig kan det ikke retfærdiggøres. Men for hvor penge ikke er et problem, kan det nok godt :D

http://www.horobox.com/en/review-detail/...ases-9&P=1


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#2
Tykkelsen er ændret betydeligt ift. tidligere modeller, hvilket er et kæmpe plus for mig og jeg synes de ser rigtig spændende ud. Automatik versionen 674 med caliber P.4000 (microrotor) og den flotte skive er lige mig. 

İmage

İmage

676 og 677 (manuel caliber P.1000) er nu heller ikke tossede (IMHO selvfølgelig)

İmage İmage

Lidt overraskende er det at de vælger at fjerne nogle forholdsvis populære modeller til fordel for tyndere versioner.
Citat:PAM00320, PAM00359 & PAM00321 are discontinued for the favor of new versions featuring 2.3mm less thickness.

Og så skejer de da lidt ud med den nye 672 Icon_e_biggrin1 (er det pinligt at indrømme jeg synes det ser meget cool ud?)

İmage

İmage
Svar
#3
I øvrigt kan jeg meget godt lide de blå detaljer Icon_e_biggrin1

İmage

İmage

İmage

Generelt er jeg fan af de nye modeller, men når det så er sagt, så tror jeg ikke jeg kommer til at eje et Panerai igen.
Svar
#4
Jeg er også fan af designet, især sunburst skiven på de nye 676 og 677 er rigtig lækker. Men det er nok også det eneste jeg synes om Icon_lol
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#5
674 med samme skive og cal. 4000 og microrotor er min umiddelbare favorit.
[-]
  • Tobach
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)