BROTHERS!!
#11
Det er et herligt ur som nok skal bringe en masse glæde!

Uret har en diameter på 45.5 mm, jf. http://www.iwc.com/en/news/big-individualist/.
Svar
#12
Congratulations Jon.The calibers actually fit the watches for a change Icon_lol Icon_lol .I always meant to get the Big Ing,but never did.I have tried it on many times,and the fit is superb for such a big watch.One of my all time favorite watches.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#13
Hey gutter

Takker mange gange - det er et lækkert sæt IMO! 

Jeg har byttet mig til 5005'eren og var lidt i tvivl om den skulle i brug eller ej, men den er virkelig en skøn klokke og specielt lænken der virkelig er godt lavet!  Icon_Up

På billederne ser det ud som om at piloten er en del større, men det snyder i virkeligheden da BI'en - nok også pga. lænken - virkelig har presence på håndleddet!

Værket er absolut en af mine favoritter og det overrasker mig hver gang hvor hurtigt det trækker dage op!!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#14
Big Ing er bare et konge ur,
Og et all time member på min most wanted liste  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#15
(14-05-2016, 01:48 PM)gmt-geek Skrev: Brothers!!!  Icon_party

Vh. Jon

İmage
İmage
İmage

Fedt ur den BI (5005)  Icon_party - har selv haft præcis samme model i et par år, men er siden gået over til IWC Pilot Mark XVII.
Der er to ting i denne verden, som man ikke spørger ind til. Det ene er en kvindes alder, det andet er prisen på en mands ur :)
Svar
#16
(26-03-2017, 10:33 PM)Gerdes Skrev: Fedt ur den BI (5005)  Icon_party - har selv haft præcis samme model i et par år, men er siden gået over til IWC Pilot Mark XVII.

Year - jeg fik dog ikke gået med den - det var altid BP der røg på armen når valget stod ml. de to!  Icon_blink

Det er sjældent der ryger noget ud af min urkasse men her byttede jeg med Mads - timetowatch - for et halvt år siden....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)