Mini Review: ToxicNatos - 2 nye remme
Ja jeg har fået et par pakker i dag, den ene var fra Dagaz (en fyr der har laver mods af primært seiko, og også sælger dele!) - den pakke røg direkte over til Per! Så han kan samle det for mig!

Den anden var med et par NATO remme fra ToxicNatos
Den første er en khaki farvet med bead blasted hardware og den anden er en oliven grøn, med samme hardware
Her et par af hans shots
Khaki
İmage
Olive
İmage

Det der fangede mig var hardwaren og de positive anmeldelser rundt omkring

Remmene er primært til mit Damasko da jeg kun har et andet med 20mm og det har blå skive og Lynette! Så passer nok ikke så godt ;-)

Remmene er rigtigt bløde og lækre at røre ved og hardwaren minder utroligt meget om dem fra engelske Timefactors
Jeg har så fået dem i bead blasted men man kan også få dem i børstet stål.
Selvom de minder om Timefactors må jef indrømme at ToxicNatos er noget mere lækker i remmen!
Hullerne er varme forseglet så de burde holde godt og de er syet ved hardwaren

Alt i alt er jeg ret tilfreds med købet! Og fedt at hardwaren passer til Damasko stålet!

I pakken var der en håndskrevet seddel som tak for købet og der var to bolcher med hvilket er meget cool, vi snakker jo tit om indpakningen!

Jeg fik også bestilt et par fjeder stifter til Seiko med "krave"

Nu til billederne!

İmage

İmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmage

Tak fordi i kiggede med :-)

/insert clever or funny note here\
[-]
  • phrede, Smilla, T.Hansen
Svar
De ser lækre ud, og klæder din damasko!
Og husk: sommer = nato!

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Jeg kunne skrive det samme en gang til, men jeg er bare helt enig med Jacob Icon_smil
Svar
Det er de også! Har faktisk lige fået en mail fra ham i dag at han har fået nye farver!

İmage

Det er de første NATO jeg har til mit Damasko og syntes det passer godt til tool udtrykket!

Og ja! Sommer er NATO! Klart det mest komfortable!

Svar
Den Orange er max sommer tror jeg på havde en
Svar
Ja jeg har en anden NATO i den orange.. Men får den sku ikke rigtigt brugt.. Fruen Hader orange! Og er selv lidt kedelig når det kommer dertil :-P

Svar
Hvilken str. Er den på ?
Svar
22mm men det er fra et andet mærke!

Svar
Orange?
Det er ikke så tosset!
Men der er ikke kun NATO. Der er også ZULU:
İmage
İmage
/
Kristen
Svar
Jeg har det bare bedst med NATO :-P har aldrig helt fundet kærligheden med zuluens hardware! Problemet for mig er at jeg syntes de orange er fede på billeder! Men ikke på mine ure ;-)

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)