Budapest
#1
Hej
Har lige bestilt billetter til F1 i Budapest
Tænkte om der er nogle der kander ur butikker i byen ( både vintage /nyt) jeg bare også må forbi
Svar
#2
Spændende - kommer tit i Budapest og der findes alle store ur-mærker butikker - det er bare om at google dem :)

http://www.ablogtowatch.com/buying-watch...h-de-luxe/
Budapest, Kristóf tér 6., 1052 Ungarn

Ellers finder du alle de store og dyre butikker på

Budapest, Andrássy út 16, 1061 Ungarn (i nummer 16 ligger Hublot) og Breitling ligger lige ved siden af.

Rolex ligger her
VÖRÖSMARTY TÉR. 2
1052 BUDAPEST
BUDAPEST
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
[-]
  • Smilla
Svar
#3
Tak adresser er noteret.
Tænkte jeg kunne være heldig at der var nogle mindre butikker der også handlede med brugt.
Fra tidliger besøg har jeg set flest "øst" mærker
Svar
#4
(09-05-2016, 06:08 PM)Smilla Skrev: Tak adresser er noteret.  
Tænkte jeg kunne være heldig at der var nogle mindre butikker der også handlede med brugt.
Fra tidliger besøg har jeg set flest "øst" mærker

Der ville jeg søge på google og på chrono24 - Budapest er en stor by at skulle rende rundt og lede i :)
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#5
Ja så er der kikket ure alle de store mærker har butikker . Til nu har jeg fundet 3 butikker med lidt blandet. Der er Formel -1 pause mht finde butikker İmage
Idag var en våd omgang .
Der desværre ikke gik godt for Kevin. Mener der blev taget nogle forkerte valg med dæk....
Svar
#6
spændende tak for update :)
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)