pam 389..
#1
Har længe kigget på denne model.... frem og tilbage, men besluttede at det var tid til at prøve den..... Icon_smil  

İmage
Mvh Hr.holm
Svar
#2
Sådan Kenneth, det ser mega fedt ud, det ur har fundet sin helt rette ejermand.

Panerai er fedt, specielt når størrelsen matcher håndleddet som i dit tilfælde :up:

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#3
Tillykke . Hvorfor lige præsis denne model?
Søren
Svar
#4
Stort tillykke Kenneth !! Icon_flag Icon_flag

Lige netop denne model, er i mine øjne den flotteste af de nyere Pam´s - og den passer super godt til dit håndled ! Icon_Up
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#5
(04-05-2016, 05:22 PM)hr.holm Skrev: Har længe kigget på denne model.... frem og tilbage, men besluttede at det var tid til at prøve den..... Icon_smil  

Det kan jeg godt forstå (også en sprød pris Thomas havde den inde til  Icon_blink) og så gælder det om at slå til når et godt tilbud dukker op.
Uret passer dig godt, og den keramiske lünette er bare lækker.
Rigtigt fedt sommerur.
Kamstrup
Svar
#6
Til lykke med den store ny Icon_blink Den passer super godt Icon_Up Icon_party
De venligste hilsner, John
Svar
#7
stort tillykke med uret!!!
Mit har været på non-stop, siden jeg fik det!!!
Jeg var nervøs for størrelsen og materialet, men det sidder bare fedt på armen!!!


/SK
/SK
Svar
#8
(04-05-2016, 06:51 PM)jazzman Skrev: Tillykke . Hvorfor lige præsis denne model?
Søren


hej

jeg har tidligere haft  pam diver 44 og 47 mm, syntes de er lidt rå at se på, men mener 47 er den rigtige størrelse.  det blev 389 pga den er med keramisk lynette og syntes lynetten står rigtigt godt til sort gummirem...og så for ikke at købe noget jeg har haft...

(04-05-2016, 08:22 PM)Kamstrup Skrev:
(04-05-2016, 05:22 PM)hr.holm Skrev: Har længe kigget på denne model.... frem og tilbage, men besluttede at det var tid til at prøve den..... Icon_smil  

Det kan jeg godt forstå (også en sprød pris Thomas havde den inde til  Icon_blink) og så gælder det om at slå til når et godt tilbud dukker op.
Uret passer dig godt, og den keramiske lünette er bare lækker.
Rigtigt fedt sommerur.
Kamstrup

du har vidst også 1 ikk..
Mvh Hr.holm
Svar
#9
Det sidder som var det lavet til dit håndled! Godt at høre din ur glæde ikke er helt væk endnu :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#10
SUPER fedt Panerai og en af mine favoritter blandt 47mm. Alt for stort til min arm efter min smag, men fedt til dig Icon_Up
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)