En lille ny på vej...
#11
Så skete der noget...endelig kom pakken. Lidt hurtige billeder og så kommer der flere ordentlige billeder senere. Jeg har lige en konfirmation for datteren der skal 'overståes' i  morgen :-)

Men foreløbig er jeg rigtig tilfreds og det var den bedste købsoplevelse jeg har prøvet :-)

İmageİmageİmageİmageİmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#12
Det ser satme godt ud! Og fedt med en masse remme at lege med
Tillykke med det, ser frem til en masse billeder :d


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#13
Har fulgt lidt med i den der!den er sku meget cool!

Sent using rock, paper scissor!
Svar
#14
Mange tak skal i have Icon_smil Nu er konfirmationen veloverstået, så nu har jeg fået kigget lidt mere på uret og remmene+lænke. Jeg er stadig meget positiv. Det virker som noget kram. Jeg smider lige nogle flere billeder op nedenfot. Jeg mangler stadig at afkorte lænken og jeg har heller ikke prøvet det med læderrem endnu. Mere følger...

İmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KimT
Svar
#15
Fedt ur! Kender slet ikke det mærke.

Hvordan er kvaliteten, og hvilket værk sidder deri?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#16
Mange tak - jeg er super glad for det. Der er mange lækre detaljer, som bagsiden af uret, kronen med logo, gravering af logo på låse, spænder osv. Jeg synes kvalitetsfornemmelsen er god og så til en rigtig fornuftig pris - jeg gav lidt over 3.000 for alt på billederne, inkl. forsendelse og told+moms Icon_Up. Værket er et Seiko NH35.
[-]
  • bcmb
Svar
#17
Det går du satme ikke helt galt i byen med for 3k Icon_Up Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#18
(25-05-2016, 11:32 PM)onkeldunkel Skrev: Mange tak - jeg er super glad for det. Der er mange lækre detaljer, som bagsiden af uret, kronen med logo, gravering af logo på låse, spænder osv. Jeg synes kvalitetsfornemmelsen er god og så til en rigtig fornuftig pris - jeg gav lidt over 3.000 for alt på billederne, inkl. forsendelse og told+moms  Icon_Up. Værket er et Seiko NH35.

Først tillykke med uret, til den pris ville jeg godt købe et!!

Men, men på deres hjemmeside oplyser de, at uret er udsolgt og først er til at få/købe fra primo august og der er kun en ekstra rem med, f.ex. en læderrem kan tilkøbes etc.

Så jeg må vente lidt endnu Icon_e_biggrin1
Mvh.

Jørgen
Svar
#19
Tak skal i have - jeg er som tidligere nævnt rigtig glad for uret og synes man får virkelig meget for pengene og samtidig noget alle andre ikke har :-) Jeg tror faktisk jeg har købt det sidste ur de havde Icon_smil Umiddelbart efter stod der ihvertfald Out-of-stock og beskeden om at der først kommer en ny udgave til august. Her er hvad de skrev mht. opdateringer i den næste version - jeg brokkede mig en smule, da jeg egentlig gerne ville have haft den opdaterede version, meeeeen er nu stadig glad for uret og får rabat hvis jeg vil have den nye version Icon_Up

"Yes, we've just begun production on the second generation Vanuatu, which we hope will be ready in early August.
As part of our continual effort to improve quality and design whenever possible, we're attempting to modify the bezel ratcheting mechanism to achieve a slightly tighter and smoother ratcheting action and reduce the amount of backward play. We're also experimenting with some different methods and materials to boost the luminous output on the dial, hands and bezel."

De er også på vej med en hel ny model - jeg får besked når der sker noget og så skal jeg nok give lyd herinde Icon_Up
Svar
#20
Icon_Up
Mvh.

Jørgen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)