Nyt batteri
#21
Ja, og mennesker så alligevel vælger at bruge mange penge på ure, som viser tiden langt mindre præcist.
Dette ur har vundet 8 s siden julen 2015.
İmage
/
Kristen
Svar
#22
(05-05-2016, 10:13 PM)khbk Skrev: Ja, og mennesker så alligevel vælger at bruge mange penge på ure, som viser tiden langt mindre præcist.
Dette ur har vundet 8 s siden julen 2015.
İmage
/
Kristen

İmage
Denne charmerende(?) klokke har været spot on siden medio 2012
... ja OK! - Den får godt nok "et vink med en vognstang" fra Frankfurt hver eneste nat  Icon_flov

MEN HOV!!! - Nu bliver tråden da ledt helt på afveje, både med fornuft og økonomi, og hvad har vi  Icon_e_surprised
 - Det er da helt OK, at ofre mange penge på et slingervornt ur med outdated teknologi  Icon_excuse

İmage
Dette håbløst outdatede stykke pangel, anskaffede jeg året før quartzurets debut (altså i 1968 - jeg skulle bare ha' vidst)
Siden da, har det leveret 189.216.000 taktslag/år - uden at kny, fejle eller nogensinde at tiltrække sig negativ opmærksomhed.
De første 7.489.800.000 (7,5 mia) taktslag blev leveret ud i een køre, da jeg ikke havde andre ure.
Undskyld - Jeg ved det godt.
Men jeg kan ikke la' vær' med at beundre den gamle "Unbreakable"  Icon_rygklap

Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
[-]
  • Lars
Svar
#23
(05-05-2016, 11:28 PM)Geodoc Skrev:
(05-05-2016, 10:13 PM)khbk Skrev: Ja, og mennesker så alligevel vælger at bruge mange penge på ure, som viser tiden langt mindre præcist.
Dette ur har vundet 8 s siden julen 2015.
İmage
/
Kristen

İmage
Denne charmerende(?) klokke har været spot on siden medio 2012
... ja OK! - Den får godt nok "et vink med en vognstang" fra Frankfurt hver eneste nat  Icon_flov

MEN HOV!!! - Nu bliver tråden da ledt helt på afveje, både med fornuft og økonomi, og hvad har vi  Icon_e_surprised
 - Det er da helt OK, at ofre mange penge på et slingervornt ur med outdated teknologi  Icon_excuse

İmage
Dette håbløst outdatede stykke pangel, anskaffede jeg året før quartzurets debut (altså i 1968 - jeg skulle bare ha' vidst)
Siden da, har det leveret 189.216.000 taktslag/år - uden at kny, fejle eller nogensinde at tiltrække sig negativ opmærksomhed.
De første 7.489.800.000 (7,5 mia) taktslag blev leveret ud i een køre, da jeg ikke havde andre ure.
Undskyld - Jeg ved det godt.
Men jeg kan ikke la' vær' med at beundre den gamle "Unbreakable"  Icon_rygklap

Med venlig hilsen - Geodoc


Icon_lol Icon_lol Icon_lol 
Tænk hvis det så havde været en hurtigsvinger med 36000 pr time...  Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1  
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)