Crepas Cayman 3000 meter
#21
Det er en skrue og jeg får sagt en del vrøvl i mine videoer, og det er ulempen ved disse "first take", men skal jeg til at lave plan og manuskript, så får bare ikke lavet nogen video.

Uret har nu siddet et par dage på armen og er helt klart det tætteste jeg kommer på den helt rigtige feel af et drømme ur. At uret har været forbi Halse for polering og justering, er jeg ikke i tvivl om. Uret går spot on efter et par dage og så det jeg elsker rigtig meget, når forstørrelses-glasset kommer på for inspektion af skiven....det er så perfekt og clean og nyder de smukke visere.

Uret er på håndledet ved første øjekast et smukt klassisk "dress ur", hvilket formodentlig skyldes manglende krone beskyttelse, den forholdsvis smalle lünette, og så en lænke der slet ikke leder tanken over på et tool dykker ur. Det tvist omkring at uret faktisk er bygget til 3000 meter og slet ikke fremstår på den måde, gør uret til det fedeste ur IMØ.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Sub-erman
Svar
#22
Hej Michael
Er du stadig glad for dit Cayman? får du gået med det? Jeg synes at det er en stilet dykker!
Svar
#23
Synes stadig det var et fedt ur, men det smuttede videre som så mange af mine ure og bliver i mindet "et lækkert ur" Icon_not

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)