Crepas Cayman 3000 meter
#11
(20-04-2016, 11:13 PM)longbear Skrev: Icon_Up Det ser super nice ud - klassiske dykkerdyder; ingen dato, skarpe kanter, ingen decideret crown guards - så det kan jeg godt forstå at du har indkøbt. Havde selv kig på Crepas da jeg skulle købe en "beater" her sidste efterår, men de dukker ikke op så tit så jeg mistede tålmodigheden.

/L

Mange tak  Icon_blink

De kommer nemlig ikke så ofte forbi og da jeg havde besluttet mig, smuttede den lige for næsen af mig, men heldigvis var den hos en anden der flipper ure, så jeg var hurtig på aftrækkeren denne gang  Icon_party
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#12
Tillykke med klokken!!
Glæder mig allerede til videoen!! Icon_flag
/SK
Svar
#13
mange tak Icon_smil

Nu fik jeg lige testet lumen henover natten og den er helt klart bestået. Uret er ganske let at aflæse og med den gode lumen og ikke mindst en skive uden nonsens, så er det let læselig tid, selv uden mine briller.

I den lidt mere spøjse afdeling er der jo lumen på bagsidens billede af skibsskrue og sammen med lumen på forsiden giver det en helt specielt effekt, når uret ligger på natbordet. Det bedste jeg kan sammenligne med er Phillips tv med bagside belysning, det de kalder Ambilight og det blå lumen lys virker helt fantastisk...jeg må se om det ikke kan foreviges i et foto.

Der er sat butterfly spænde på, hvilket jeg finder mere behagelig i forhold til det almindelige folde spænde. Der var ekstra led med, så det var ganske let at skifte, hvilket foregår med stifter og en lille skrue.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#14
BILLEDER!!!  Icon_party
(og video!)
/SK
Svar
#15
Der kommer flere billeder af uret, det er helt sikkert.





Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#16
Godt at se at du fandt et ur som er kommet til kassen for at blive  Icon_cool
Og herligt at høre din entusiasme, det ser ganske fint ud Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#17
Mange tak Stensbjerg og den melding tager jeg som ros Icon_blink

Jeg har lige testet uret ud i lumen, så her lidt friske lume shot.

İmage

İmage

İmage

İmage

Ps. uret's svar på ambi Light
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • longbear
Svar
#18
Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#19
Fedt ur, jeg har en lille svaghed for 'domed sapphire crystals'.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#20
Igen, igen interessant video!!! Icon_party Icon_party (btw: du kalder det en rotor; er det ikke en skrue/propel?)

Og fine billeder!! Icon_Up Icon_Up
/SK
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)