Crepas Cayman 3000 meter
"Ingen kender dagen før den er omme" det udtryk er jeg vokset op med og må sande at det passer.

For tid tilbage havde jeg stillet kikkerten ind efter et helt bestemt ur, men det var væk lige for næsen af mig. I dag kiggede jeg forbi min ur-butik og opdager at uret er på vej ind igen ??

Jeg ringer med det samme til Claus fra CT-Watches og spørger til om der er noget galt med uret og han forsikre mig at det er alt i bedste orden  Icon_smil

Så er der jo ingen vej tilbage og uret skal sikres inden det skal videre og ud med noget og ind med nyt.....fedt!

İmage

İmage

İmage

Det er så lækkert et ur og med masser af kvalitet, fra kassen, skiven, lænken og ikke mindst top grade ETA....det bliver ikke bedre....så tak til dig der ikke beholdte dette drømme ur.

Så masser af god ur karma herfra og jeg svæver videre  Icon_party Icon_party Icon_party

Ps. glemte lige at nævne....min ur mand kom forbi samme dag, så hvor heldig kan man være.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Tillykke med det! Folk er vist generelt godt glade for crepas!

Den lænke ser voldsomt behagelig ud!

Sent using rock, paper scissor!
Svar
(20-04-2016, 08:30 PM)whoa Skrev: Tillykke med det! Folk er vist generelt godt glade for crepas!

Den lænke ser voldsomt behagelig ud!

Mange tak  Icon_blink

Det er hele er det rene luksus og med et klassisk look er det et super flot ur.

Svar
Det må jeg give dig ret i!

Svar
Tillykke med endnu en ny gæst i urkassen Icon_Up
Svar
Jeg glæder mig allerede til en video.
Mvh Kim 
Svar
Den forstod jeg godt Kim Icon_lol

Denne er en sikker keeper Icon_party

Svar
Ser faktisk ret godt og gedigent ud det ur, lænken spiller ret godt til kassen. Stort tillykke med endnu et spændende ur til samlingen :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
mange tak Hansen Icon_smil

Smider lige et link til lidt data omkring uret.

http://www.crepaswatches.com/crbst_23.html

Svar
Icon_Up Det ser super nice ud - klassiske dykkerdyder; ingen dato, skarpe kanter, ingen decideret crown guards - så det kan jeg godt forstå at du har indkøbt. Havde selv kig på Crepas da jeg skulle købe en "beater" her sidste efterår, men de dukker ikke op så tit så jeg mistede tålmodigheden.

/L
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)